Datu aizsardzība un Viaplay

Mēs novērtējam Jūsu uzticību mums.

1. Ievads

Viaplay (“Viaplay“) ir pakalpojums, ko nodrošina Viaplay Group International AB, uzņēmuma reģistrācijas numurs 556840-9287, (“Viaplay Group“), adrese Box 171 04, 104 62 Stokholma, Zviedrija. Saskaņā ar šo paziņojumu par konfidencialitāti (šis vai “Paziņojums”) Viaplay Group ir personas datu apstrādes pārzinis, ja vien nav norādīts citādi, un izmantos Jūsu personas datus, kā norādīts turpmāk tekstā.

Jūsu tiesības uz privātumu ir visu mūsu darbību pamatā. Mūsu mērķis ir nodrošināt Jums vislabāko straumēšanas pakalpojumu ar saturu, kas pielāgots un personalizēts tieši Jums. Lai to izdarītu, mums ir jāapstrādā Jūsu personas dati, un šis Paziņojums Jums pārredzamā veidā paskaidros, kā tas tiek darīts, sākot ar Jūsu personas datu vākšanu, glabāšanu, izmantošanu un koplietošanu.

Šis Paziņojums attiecas uz Jums, veidojot un izmantojot savu Viaplay kontu, , pārlūkojot mūsu tīmekļa vietnes un lietojumprogrammas, piedaloties aptaujās, konkursos, lietotāju grupās, abonējot mūsu apkārtrakstu vai citādi, kad sazināties ar mums, izmantojot sociālos medijus vai kādu no citiem mūsu kanāliem.

Mēs iesakām rūpīgi izlasīt šo Paziņojumu. Ja Jums ir kādi jautājumi par kaut ko no šeit vai citur norādītā par mūsu privātumu vai sīkdatņu apstrādi un citām tehnoloģijām, laipni lūdzam sazināties ar mums, izmantojot 8. sadaļā norādīto kontaktinformāciju. Ja Jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība saistībā ar Viaplay pakalpojumu, lūdzam vērsties https://help.viaplay.com/lv vai mūsu klientu apkalpošanas daļā.

1.1. Nepilngadīgie

Lai izveidotu Viaplay kontu, Jums jābūt vismaz 18 gadu vecam. Mēs apzināti neveicinām pārdošanu un neapkopojam personas datus par nepilngadīgajiem. Nepilngadīgie var izmantot Viaplay tikai ar vecāku vai likumīgo aizbildņu iesaistīšanos, uzraudzību un apstiprinājumu. Pirms ļaut bērniem izmantot Viaplay, vecākiem vai likumīgiem aizbildņiem ir ļoti ieteicams izveidot bērnu profilu, kas filtrēs visu nepilngadīgajiem neatbilstošo saturu.

1.2. Trešo personu pakalpojumi, ierīces un saites

Lūdzam ņemiet vērā, ka dažās situācijās mēs neesam vienīgie, kas apstrādā Jūsu personas datus, kamēr Jūs baudāt Viaplay saturu. Piemēram, kad Jūs izmantojat Viaplay savā spēļu konsolē vai viedajā televizorā, uzņēmums, kas Jums nodrošina šo konsoli vai televizoru, var apstrādāt arī Jūsu personas datus kā neatkarīgs datu pārzinis, bez jebkādas saistības ar šajā Paziņojumā rakstīto. Tas pats attiecas uz gadījumiem, kad noklikšķināt uz saites, kas ved uz trešās personas vietni. Šādos gadījumos šāda uzņēmuma atbilstošā informācija par datu aizsardzību attieksies arī uz Jums. Ja izvēlaties lietot Viaplay, izmantojot trešās personas atskaņotāju (piemēram, Apple TV utt.), šāds trešās personas atskaņotājs var lūgt Jums kopīgot noteiktus personas datus. Jūs saņemsiet informāciju par iespējamo koplietošanu, pirms tā tiks veikta. Plašāku informāciju par trešajām personām, kurām ir piekļuve jūsu personas datiem, varat atrast 4. sadaļā.

2. Kā mēs apstrādājam jūsu personas datus

Šajā sadaļā mēs izskaidrojam, kā tiek izmantoti Jūsu personas dati, lai mēs varētu nodrošināt Jums Viaplay un ar to saistīto pieredzi, pakalpojumus, piedāvājumus, kā arī mūsu ieinteresētību pakalpojuma uzlabošanā.

Personas dati ir jebkura informācija, kuru var tieši vai netieši saistīt ar Jums. Tas var būt Jūsu vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, kredītkartes numurs, IP adrese, skatīšanās vēsture un informācija par interesēm un vēlmēm.

2.1. Kāda veida personas datus mēs apstrādājam un no kurienes tos iegūstam?

Mēs varam apkopot Jūsu personas datus vairākos veidos:

2.1.1. Informācija, kuru Jūs mums tieši sniedzat, piemēram, izmantojot Viaplay, sazinoties ar mūsu klientu servisu, piedaloties konkursā vai atbildot uz aptaujām

  • vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, mājas adrese, dzimšanas datums vai vecums, maksājuma informācija (skat. 2.2.6. punktu) un cita informācija, kuru norādāt attiecīgajos profilos, izveidojot un/vai uzturot savu lietotāja profilu,
  • sarakste, kad sazināties ar mums (tālruņa zvanu, e-pastu, tērzēšanas ieraksti utt.),
  • e-pasta adrese, mājas adrese vai tālruņa numurs, kad reģistrējaties, lai saņemtu mūsu mārketinga paziņojumus,
  • informācija, kuru Jūs mums sniedzat, piedaloties konkursā,
  • lietotāja informācija, kuru izvēlaties sniegt, piemēram, vērtējumi, atsauksmes un atbildes uz aptaujām,
  • dati, kas saistīti ar Jūsu sociālo mediju kontu, kad kopīgojat saturu no Viaplay vai sazināties ar mums, izmantojot sociālo mediju (lūdzam ņemt vērā, ka sociālo mediju nodrošinātāja privātuma politikas tiks piemērotas arī Jums, darbojoties Jūsu sociālo mediju konta ietvaros).

2.1.2. Dati, kas iegūti, kamēr Jūs izmantojat Viaplay

Kamēr Jūs baudāt Viaplay saturu, mēs apkopojam un tālāk apstrādājam datus par Jūsu pakalpojuma izmantošanu.

Apkopotie dati tiek apstrādāti, cita starpā, pamatojoties uz Jūsu paradumiem un ir saistīti ar Jūsu konkrēto lietotāja profilu, lai nodrošinātu Jums personalizētu pieredzi. Jūs vienmēr varat izveidot papildu lietotāju profilus, lai katrai personai Jūsu mājsaimniecībā būtu pielāgots profils, izmantojot Viaplay (lūdzam ņemt vērā, ka visiem, kam ir piekļuve Jūsu kontam, būs piekļuve visiem lietotāju profiliem).

Dati, kas iegūti, izmantojot Viaplay:

  • Informācija par lietotāja profila paradumiem, piemēram, skatīšanās paradumiem, straumēšanas vēsturi, “Mans saraksts” saturu, kur lietotāja profils pārtrauca skatīšanos (funkcionalitāte, ko sauc par “turpināt skatīties”) un kā profils pārvietojas pa pakalpojumu,
  • Rezidences valsts (valsts, kurā reģistrējāties) un atrašanās vieta (valsts, no kuras piekļūstat saturam),
  • Citi dati, kas apkopoti, izmantojot sīkdatnes vai līdzīgas tehnoloģijas, par Jūsu apmeklējumiem Viaplay platformās. Dažas no sīkdatnēm, ko izmanto jebkurā Viaplay platformā, var tikt izmantotas mārketinga nolūkos (skatīt 2.2.3. punktu, lai uzzinātu vairāk par mārketingu, un par to, kā mēs izmantojam sīkdatnes, lasiet šeit).
  • Ierobežota informācija par Jūsu sociālo mediju kontu, piemēram, Jūsu e-pasta adresi, kad Jūs kopīgojat Viaplay saturu savos sociālajos medijos (tomēr mēs neizmantojam šādu informāciju nekādiem mērķiem).

2.1.3. Dati, kurus kopīgojam vai iegūstam no ārējiem avotiem

Dažreiz mēs kopīgojam vai iegūstam personas datus no citiem avotiem. Šī datu kopīgošana ir nepieciešama vai nu mums, vai otrai kopīgošanas pusei. Piemēram:

  • Mēs kopīgojam datus mūsu koncerna ietvaros, lai sasniegtu mūsu uzņēmējdarbības mērķus un nodrošinātu mūsu pakalpojumu mārketingu atbilstoši normatīvo aktu prasībām,
  • Mēs kopīgojam ar un saņemam informāciju no maksājumu pakalpojumu sniedzējiem, kas ļauj Jums maksāt par abonementu vai jebkādu saturu, ko Jūs pērkat vai nomājat no Viaplay,
  • Mums var būt nepieciešams kopīgot un saņemt informāciju, lai Jūs varētu piekļūt Viaplay, izmantojot kādu no mūsu uzņēmējdarbības partneriem, izplatītājiem un citām trešajām personām, kur Viaplay ir integrēts,

Mēs varam iegūt informāciju, ja mums ir leģitīma interese iegūt šādu informāciju no oficiālas iestādes, piemēram, par prasību, kas tieši vai netieši attiecas uz mums.

2.2. Kādiem nolūkiem mēs izmantojam Jūsu personas datus un kāds tiesiskais pamats tiek izmantots?

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus dažādiem mērķiem, un tas viss notiek, lai Jums nodrošinātu Viaplay. Katrs mērķis ir saistīts ar tā saukto tiesisko pamatu, uz kuru mēs paļaujamies, lai likumīgi apstrādātu Jūsu personas datus. Juridiskais pamats varētu būt līguma izpilde, kas nozīmē, ka mēs veicam apstrādi, lai izpildītu mūsu līgumsaistības pret Jums, kas rodas, piemēram, kad Jūs piekrītat mūsu Noteikumiem. Mēs varam arī izmantot leģitīmu interesi kā tiesisku pamatu, kas nozīmē, ka mūsu personas datu apstrādes iemesls atsver jebkādu kaitējumu Jūsu datu aizsardzības tiesībām. Lai mēs to varētu darīt, mēs vienmēr veicam līdzsvara pārbaudi, lai pārliecinātos, ka esam apsvēruši un novērtējuši jebkādu ietekmi uz privātumu attiecībā pret attiecīgo interesi. Mēs apsveram, kas Jums ir nepieciešams un ko Jūs pamatoti sagaidāt, bet arī to, kā samazināt jebkādu ietekmi uz Jūsu datu aizsardzības tiesībām, piemēram, vienmēr iespēju robežās anonimizējot datus. Ja Jūs iebilstat pret to, ka Jūsu personas dati tiek apstrādāti uz mūsu leģitīmo interešu pamata, Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot 8. sadaļā minēto kontaktinformāciju. Reizēm mēs varētu arī lūgt Jūsu piekrišanu Jūsu datu izmantošanai. Ja piekrišana ir tiesiskais pamats, Jums vienmēr tiek dota iespēja atsaukt savu piekrišanu jebkurā laikā, neietekmējot apstrādes likumību, kuras pamatā ir piekrišana pirms tās atsaukšanas. Visbeidzot, mums dažkārt var būt tiesisks pienākums apstrādāt Jūsu datus.

Turpmāk tekstā ir minēti dažādi mērķi, kādiem mēs apstrādājam Jūsu personas datus, ieskaitot piemērojamo tiesisko pamatu šādai apstrādei.

2.2.1. Viaplay nodrošināšana

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai administrētu un nodrošinātu jums Viaplay, piemēram, lai:

  • identificētu Jūs kā klientu un/vai lietotāju,
  • iekasētu maksu par Jūsu izmantotajiem pakalpojumiem (administrētu rēķinus un maksājumus) un nodrošinātu abonēšanas maksājumu atkārtošanos,
  • nodrošinātu Viaplay tehnisko funkcionalitāti,
  • nodrošinātu Jums pielāgotu un personalizētu saturu, pamatojoties uz Jūsu skatīšanās paradumiem un citu informāciju, kuru mums sniedzat, ieskaitot funkcijas “atzīmēt ar zvaigznīti” un “turpināt skatīties”,
  • nodrošinātu Jums klientu apkalpošanu,
  • novērstu kļūdas un izskatītu Jūsu adresētās sūdzības,
  • paziņotu Jums par izmaiņām mūsu pakalpojumos.

Tiesiskais pamats: līguma izpilde

2.2.2. Viaplay uzlabošana

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, piemēram, informāciju par to, kā Jūs izmantojat Viaplay, lai attīstītu un uzlabotu mūsu pakalpojumus, piemēram:

  • apkopojot dažāda veida datus, piemēram, skatīšanās paradumus, statistikai analītiskām vajadzībām, piemēram, lai redzētu, kāds pakalpojuma saturs ir veiksmīgs un kāds nav, kādas funkcijas var uzlabot un kā padarīt navigāciju pakalpojumā ērtāku,
  • ļaujot Jums sniegt atsauksmes, izmantojot dažādas klientu aptaujas (dažreiz atkarībā no Jūsu skatīšanās un lietotāja paradumiem Viaplay) iepriekšējā punktā minēto iemeslu dēļ, kā arī lai nodrošinātu, ka mēs apmierinām klientu vēlmes un varam turpināt paaugstināt klientu apmierinātību, un
  • lai izprastu, diagnosticētu, novērstu un atrisinātu mūsu pakalpojumu problēmas.

Vairumā gadījumu jebkura datu analīze tiek veikta, pamatojoties uz anonīmiem datiem, kas ir atdalīti no Jūsu klienta konta.

Tiesiskais pamats: leģitīmās intereses

2.2.3. Mārketings

Mēs varam izmantot Jūsu e-pasta adresi, mājas adresi vai tālruņa numuru, lai sniegtu Jums piedāvājumus, ziņas, ieteikumus utt., mūsu pakalpojumu reklamēšanas nolūkā. Mēs varam nodrošināt Jums personalizētu mārketingu, pamatojoties uz Jūsu skatīšanās paradumiem un to, kā Jūs izmantojāt mūsu pakalpojumus, lai labāk pielāgotu piedāvājumus, kas varētu Jūs interesēt.

Reģistrējoties Viaplay, Jums vienmēr tiek piedāvāta iespēja atteikties no mārketinga komunikācijas. Ja vairs nevēlaties saņemt mārketinga sūtījumus no mums, Jūs varat par to paziņot jebkurā laikā, noklikšķinot uz atrakstīšanās saites katrā e-pasta ziņojumā vai mainot “Mans konts” iestatījumus.

Turklāt Jūsu personas datus var izmantot digitālā mārketinga nolūkos, cita starpā, lai izveidotu segmentus, fokusgrupas vai nosūtītu Jums mērķētu reklāmu sociālajos tīklos, saskaņā ar mūsu leģitīmās intereses l vai attiecīgās piekrišanas prasībām. Plašāku informāciju par piekrišanas prasībām sīkdatnēm, ko mēs izmantojam, atradīsiet mūsu Sīkdatņu politikā.

Tiesiskais pamats: leģitīmās intereses vai, ja to pieprasa piemērojamie tiesību normatīvie akti, piekrišana

2.2.4. Saziņa ar Jums

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, sazinoties ar Jums, piemēram, kad Jūs sazināties ar mums, lai noskaidrotu kādu jautājumu pa tālruni, e-pastu un izmantojot sociālo mediju tērzētavu, vai kad Jūs piedalāties mūsu organizētajās aptaujās, konkursos vai lietošanas pārbaudēs. Šādu saziņu var ierakstīt un saglabāt izglītošanās nolūkos, lai uzlabotu mūsu saziņu un kvalitātes nodrošināšanai, kā arī lai varētu dokumentēt to, kas ar Jums ir saskaņots. Atcerieties, ka, ja Jūs sazināties ar mums, izmantojot sociālos medijus, tad tiek piemērota arī sociālo mediju informācija par personas datu apstrādi.

Mūsu klientu apkalpošana kā ārpakalpojums tiek uzticēts profesionāļiem, tas nozīmē, ka Jūsu personas datus apstrādās atsevišķs uzņēmums, bet mūsu vārdā, sazinoties ar mums. Mēs ar līgumu esam nodrošinājuši, ka viņi apstrādās Jūsu personas datus saskaņā ar mūsu norādījumiem tāpat kā tad, ja mēs paši nodrošinātu klientu apkalpošanu. Plašāku informāciju par to, ar ko mēs varētu kopīgot Jūsu personas datus, lūdzam skatīt 4. sadaļā.

Tiesiskais pamats: leģitīmās intereses un līguma izpilde

2.2.5.Novērst drošības pārkāpumus un mūsu pakalpojumu ļaunprātīgu izmantošanu, kā arī īstenot mūsu tiesības izveidot, īstenot vai aizstāvēt juridiskas prasības

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai nodrošinātu visu mūsu pakalpojumu drošību, lai atklātu vai novērstu dažāda veida pretlikumīgu izmantošanu vai izmantošanu, kas citādi pārkāpj mūsu noteikumus. Mēs arī apstrādājam datus, lai novērstu ļaunprātīgu izmantošanu, kā arī lai atklātu un novērstu krāpšanu, vīrusu uzbrukumus, autortiesību pārkāpumus utt. Mēs varam arī apstrādāt personas datus, lai īstenotu savas tiesības izveidot, īstenot vai aizstāvēt juridiskas un citas oficiālas prasības tiesā vai citā iestādē. Šim nolūkam mēs varam pieprasīt oficiālus dokumentus un būt līdzēji tajos.

Tiesiskais pamats: leģitīmās intereses un līguma izpilde

2.2.6. Maksājuma rekvizītu apstrāde noteiktiem mērķiem

Mēs glabājam šādus kredītkaršu datus:

  • Jūsu kartes numura pirmos sešus un pēdējos četrus ciparus, lai varētu Jūs atbalstīt, ja esat aizmirsis savu lietotājvārdu,
  • derīguma termiņu, lai nosūtītu Jums atgādinājumus, kad Jūsu maksājumu kartes derīguma termiņš tuvojas beigām, un, ja Jums ir nepieciešams atjaunināt karti Viaplay pakalpojumā,
  • kartes aizstājvārdu, lai identificētu, vai šo karti ir izmantojis cits konts,
  • izdevējvalsti, ko izmanto pārnesamības apsvērumu dēļ, lai apstiprinātu Jūsu piederības valsti, un
  • kartes veidu un pēdējos četrus Jūsu kartes numura ciparus, lai Jūs varētu noteikt, kura no Jūsu maksājumu kartēm ir reģistrēta.

Lūdzu ņemiet vērā, ka citkārt Jūsu maksājumu datus tieši apstrādā mūsu maksājumu nodrošinātāji, kas ir neatkarīgi Jūsu personas datu pārziņi un apstrādā šādus datus saskaņā ar savām piemērojamajām privātuma politikām, lai iekasētu no Jums maksu par mūsu pakalpojumiem un saturu.

Tiesiskais pamats: leģitīmās intereses un specifiskos gadījumos, t. i., apstrādājot informāciju par izdevējvalsti, mūsu tiesiskais pienākums (Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES) 2017/1128 (2017. gada 14. jūnijs) par tiešsaistes satura pakalpojumu pārrobežu pārnesamību iekšējā tirgū)

2.2.7. Izpildīt tiesiskos pienākumus un tiesu/iestāžu pieprasījumus

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus arī tad, kad mums tas jādara saskaņā ar likumu, piemēram, saskaņā ar mūsu pienākumu glabāt grāmatvedības dokumentus vai ja ir pienākums atbildēt uz tiesu un citu iestāžu pieprasījumiem.

Tiesiskais pamats: tiesisks pienākums

3. Ar ko mēs kopīgojam Jūsu personas datus?

Reizēm mums ir nepieciešams kopīgot Jūsu personas datus, lai sasniegtu mērķus, kuriem mēs tos apkopojām. Piemēram, mēs varam kopīgot Jūsu personas datus ar:

  • Jebkuru no mūsu Koncerna uzņēmumiem, piemēram, mārketinga vajadzībām un jaunu vai esošo pakalpojumu pilnveidošanai,
  • Ārējiem partneriem un piegādātājiem gan ES/EEZ, gan ārpus tām (vairāk informācijas atradīsiet 5. sadaļā), piemēram, lai sniegtu palīdzību klientu aptaujās, mārketinga pasākumos, analīzēs un statistikā un noteiktai klientu saziņai, lai nodrošinātu IT un citu infrastruktūru, pārvaldītu kredītu un maksājumu darījumus, aizsargātu mūsu īpašumu un tiesības, kā arī nodrošinātu mūsu klientu un darbinieku drošību,
  • Partneriem, ja Jūs piedalāties aptaujās vai konkursos mūsu pakalpojumu ietvaros, vai
  • Saņēmējiem, ja to nosaka juridiskās prasības, noteikumi vai oficiāli lēmumi, piemēram, tiesībaizsardzības vai datu aizsardzības iestādēm, lai reaģētu uz spēkā esošiem juridiskiem procesiem, piemēram, orderiem, tiesas rīkojumiem vai pavēstēm,
  • Potenciālajiem mūsu uzņēmējdarbības pircējiem gadījumā, ja mēs pārdodam vai risinām sarunas par savas uzņēmējdarbības pārdošanu pircējam vai potenciālajam pircējam. Mēs vienmēr informēsim Jūs pirms Jūsu datu pārsūtīšanas pircējam vai ja uz to attiecas cits paziņojums par konfidencialitāti.
  • Trešajām personām, kas savus sīkdatnes vai spraudņus izvieto mūsu tīmekļa vietnē, ļaujot tām ievākt konkrētu informāciju par to, kā Jūs izmantojat šo vietni un pakalpojumus (vairāk informācijas atradīsiet mūsu Sīkdatņu politikā).

4. Cik ilgi mēs glabājam Jūsu personas datus?

Jūsu personas dati tiek glabāti tik ilgi, cik tas ir nepieciešams, lai sasniegtu konkrētos mērķus, kādiem dati tika vākti, vai, kā to paredz piemērojamie tiesību akti, pēc tam tie tiek dzēsti vai pilnībā anonimizēti. Šajā sadaļā Jūs uzzināsiet par mūsu dažādajiem datu uzglabāšanas periodiem, kā norādīts turpmāk tekstā. Lūdzam ņemt vērā, ka personas datus var apstrādāt pēc norādītajiem glabāšanas termiņiem, ja dati tiek uzskatīti par nepieciešamiem, lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu likumīgas prasības vai sūdzības tiesā vai citā iestādē. Šādā gadījumā attiecīgie personas dati tiks dzēsti nekavējoties, tiklīdz šāda prasība vai sūdzība būs galīgi izšķirta.

  • Dati, kas ievākti Viaplay lietošanas laikā
    • Dati, kas saistīti ar Jūsu kontu. Tas cita starpā ietver Jūsu konta informāciju, piemēram, pieteikšanās datus, informāciju par Viaplay iegādātajiem pakalpojumiem un saturu, lietotāju un skatīšanās paradumiem utt. Mēs saglabājam Jūsu personas datus Jūsu konta darbības laikā. Ja lūdzat dzēst savu kontu vai Jūsu konts tiek dzēsts Jūsu neaktivitātes dēļ (lūdzam skatīt sīkāku informāciju par neaktivitāti), Jūsu personas dati tiks anonimizēti vai dzēsti.
    • Ar atteices žurnāliem un failiem saistītie dati. Mēs apstrādājam informāciju par pakalpojumu kļūdām un atteicēm, lai nodrošinātu Viaplay tehnisko funkcionalitāti. Dati tiek apstrādāti 3 mēnešus no to savākšanas datuma.
    • Dati par darījumiem un pirkumiem. Mēs apstrādājam informāciju par darījumiem, kas saistīti ar Jūsu kontu un veikti saistībā ar pirkumiem, izmantojot Viaplay, 5 gadus pēc darījuma datuma.
  • Dati, kas iegūti, lai izpildītu mūsu tiesiskos pienākumus un tiesībaizsardzības pieprasījumus.
    Kad mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai ievērotu vai izpildītu mūsu tiesiskos pienākumus vai tiesībaizsardzības pieprasījumus, piemēram, lai saglabātu grāmatvedības dokumentus, izrakstītu rēķinus, atbildētu uz tiesībaizsardzības pieprasījumiem, orderiem, meklēšanas rīkojumiem vai pavēstēm, mēs apstrādāsim Jūsu personas datus piemērojamajos tiesību aktos noteiktajā laika periodā.
  • Dati, kas iegūti, izmantojot klientu apkalpošanu vai citu saziņu ar Jums.
    Mēs apstrādājam personas datus, kas iegūti, atbildot uz Jūsu jautājumiem, sūdzībām un pieprasījumiem, tostarp datus, kas ietverti mums nosūtīto ziņojumu saturā, tik ilgi, kamēr tas nepieciešams, lai atbildētu uz pieprasījumu, sūdzību vai pieprasījumu, bet ne ilgāk kā 3 gadus — žurnālu un teksta dialoga gadījumā, un 1 mēnesi — balss ierakstu gadījumā. Ja kāds konkrēts ziņojums veido vai var būt pierādījums tiesvedībā tiesā vai citā iestādē, mēs varam saglabāt šādus ziņojumus un tajā ietvertos personas datus līdz brīdim, kad šāds process ir beidzies.
  • Dati, kas iegūti no aptaujām, kurās piedalāties.
    Mēs apstrādājam informāciju, kas saņemta no Jums, ja esat piedalījies aptaujā, tostarp par Jūsu atbildēm uz jautājumiem dažādās aptaujās, kas saistītas ar Viaplay nosūtītajiem pakalpojumiem, Jūsu konta darbības laikā vai laiku pa laikam, atkarībā no konkrētās aptaujas.
  • Dati, kas iegūti, piedaloties konkursos.
    Mēs apstrādājam informāciju, kas savākta par Jums, ja esat piedalījies konkursā, 6 mēnešus pēc attiecīgā konkursa beigām.
  • Dati, kas iegūti, piedaloties lietošanas testēšanā.
    Mēs apstrādājam informāciju, kas savākta par Jums, ja esat piedalījies testēšanā, 12 mēnešus pēc attiecīgās testēšanas beigām.
  • Tiešā mārketinga nolūkos apstrādāti dati.
    Kad mēs apstrādājam Jūsu personas datus tiešā mārketinga nolūkos, mēs saglabāsim datus līdz brīdim, kad Jūs atteiksieties no mārketinga sūtījumiem, vai ja Jūs iebilstat pret šādu apstrādi.
  • Dati, kas iegūti, izmantojot sīkdatnes vai citas tehnoloģijas. Mēs glabājam sīkdatnēs ietvertos pakalpojumu lietotāju un tīmekļa vietnes lietotāju (nereģistrēto lietotāju) personas datus tādu laika periodu, kas atbilst konkrētu Jūsu ierīcēs saglabāto sīkdatņu dzīves ciklam. Sīkāka informācija par to, kā mēs izmantojam sīkdatnes, atrodama šeit

Ja 48 mēnešus esat bijis neaktīvs mūsu pakalpojumu lietotājs, mēs izdzēsīsim Jūsu kontu un tajā ietvertos personas datus, kā aprakstīts šajā sadaļā. Jūs uzskata par neaktīvu, ja noteiktu laiku neesat iegādājies nevienu saturu (piemēram, filmu, samaksu par skatījumu utt.), pieteicies vai izmantojis Viaplay vai savu kontu jebkādā veidā – tieši vai ar kāda mūsu partnera starpniecību. Lūdzam ņemt vērā, ka, ja esat iegādājies tiesības uz filmu vai citu saturu, Jūsu konts paliks aktīvs tik ilgi, kamēr ir spēkā licences periods

5. Pārsūtīšana uz valstīm ārpus ES/EEZ

Mēs varam kopīgot Jūsu personas datus ar partneriem, piegādātājiem un apakšuzņēmējiem, kas atrodas ārpus ES/EEZ. Izņemot ES/EEZ, Jūsu personas datu saņēmēji atrodas, cita starpā, Ukrainā un ASV. Jūsu dati tiek glabāti serveros ES/EEZ, bet mūsu piegādātāji norādītajās valstīs var tiem piekļūt regulētā veidā.

Šādos gadījumos mēs piemērojam īpašus aizsardzības pasākumus, detalizēti izvērtējot nodošanas ietekmi. Ja personas dati tiek pārsūtīti uz valsti, kuru Eiropas Komisija nav atzinusi par tādu, kas nodrošina atbilstošu personas datu aizsardzības līmeni (saraksts pieejams šeit), papildus Eiropas Komisijas apstiprinātajiem Standarta līguma punktiem (šo punktu kopiju varat iegūt, sazinoties ar mums atbilstoši 8. sadaļā norādītajam) mēs piemērojam atbilstošus līgumiskus, tehniskus un organizatoriskus pasākumus.

6. Kā mēs aizsargājam Jūsu personas datus?

Mēs aizsargājam Jūsu personas datus, izmantojot tehniskus un organizatoriskus drošības pasākumus, kurus mēs piemērojam arī piegādātājiem, kurus izmantojam uzņēmējdarbības veikšanai. Mums ir stingra politika attiecībā uz datu saglabāšanu, informācijas drošību, piekļuves tiesībām utt., un mēs regulāri izglītojam savus darbiniekus par šiem jautājumiem.

Visi maksājumu darījumi tiek šifrēti, izmantojot nozarē plaši atzītas tehnoloģijas, un uz tiem attiecas PCI (Payment Card Industry) Drošības standartu padomes izstrādātie drošības standarti.

Jūsu konts ir aizsargāts, cita starpā, ar Jūsu paroli. Mēs aicinām Jūs to regulāri atjaunināt un neizmantot to pašu paroli, kādu izmantotu citiem kontiem un lietojumprogrammām.

7. Jūsu tiesības

Jums ir šādas tiesības attiecībā uz mums (ja vēlaties izmantot kādu no savām tiesībām, varat sazināties ar mums, izmantojot kontaktinformāciju nākamajā sadaļā):

  • piekļuves tiesības (reģistra paziņojums) – tiesības iegūt apstiprinājumu un informāciju par Jūsu personas datu apstrādi,
  • tiesības uz labošanu – tiesības uz kļūdainas informācijas labošanu,
  • tiesības uz dzēšanu – tiesības uz datu dzēšanu pie zināmiem apstākļiem,
  • tiesības uz ierobežojumu – tiesības pieprasīt personas datu apstrādes ierobežošanu, piemēram, ja Jūs iebilstat pret datu precizitāti,
  • tiesības iebilst – tiesības iebilst pret apstrādi, pamatojoties uz likumīgām interesēm, piemēram, tiešo mārketingu,
  • tiesības uz datu pārnesamību – tiesības pieprasīt, lai personas dati tiktu pārvietoti no mums citai personai (šīs tiesības attiecas tikai uz datiem, kurus esat mums iesniedzis), un
  • tiesības atsaukt savu piekrišanu – ja apstrādes pamatā ir Jūsu piekrišana, Jūs to varat atsaukt, neietekmējot apstrādes likumību, kuras pamatā ir piekrišana pirms tās atsaukšanas.

Ja uzskatāt, ka mūsu personas datu apstrāde netiek veikta saskaņā ar datu aizsardzības normatīvajiem aktiem un regulējumu, lūdzam Jūs informēt mūs par to, lai mēs varētu izmeklēt šo jautājumu. Jums ir arī tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādē, jo īpaši dalībvalstī, kurā atrodas Jūsu pastāvīgā dzīvesvieta vai darba vieta. Ar Latvijas Republikas Datu valsts inspekciju var sazināties:

Datu valsts inspekcija
Adrese: Elijas iela 17, Rīga, LV-1050
E-pasts: pasts@dvi.gov.lv

Vadošā uzraudzības iestāde ir Zviedrijas Datu aizsardzības iestāde (plašāka informācija pieejama šeit).

8. Kontaktinformācija

Ja vēlaties izmantot kādas no iepriekš 7. sadaļā norādītajām tiesībām vai Jums ir nepieciešama mūsu klientu apkalpošanas palīdzība, šādus pieprasījumus sūtiet uz support@viaplay.lv.

Ja Jums ir kādi jautājumi, komentāri vai bažas par šo Paziņojumu vai par to, kā mēs strādājam ar personas datiem, mēs laipni lūdzam sazināties ar mūsu Datu aizsardzības inspektoru pa e-pastu, rakstot uz šādu adresi: dpo@viaplaygroup.com

9. Šā Paziņojuma atjauninājumi

Mēs laiku pa laikam varam atjaunināt šo Paziņojumu. Ja kādām izmaiņām ir būtiska nozīme attiecībā uz to, kā mēs apstrādājam Jūsu personas datus, mēs pirms izmaiņu stāšanās spēkā Jūs par to atbilstoši informēsim, piemēram, nosūtot Jums e-pastu vai sniedzot skaidru paziņojumu brīdī, kad piekļūstat Viaplay. Mēs iesakām rūpīgi izlasīt šo informāciju un regulāri sekot līdzi šim Paziņojumam.

Šis Paziņojums pēdējo reizi tika atjaunināts 2022-02-28.

Paldies, ka veltījāt laiku šā Paziņojuma izlasīšanai! Plašāku informāciju par Viaplay Group privātuma darbu skatiet https://www.viaplaygroup.com/about/data-privacy