Читать на русском

Datu aizsardzība un Viaplay

Paziņojums par konfidencialitāti

Mēs cienām un novērtējam Jūsu uzticību mums.

1. IEVADS

Viaplay (“Viaplay“) ir pakalpojums, ko nodrošina Nordic Entertainment Group Sweden AB, uzņēmuma reģistrācijas numurs 556304-7041, (“NENT“), adrese Box 171 04, 104 62 Stokholma, Zviedrija. Saskaņā ar šo paziņojumu par konfidencialitāti (šis vai “Paziņojums”) NENT ir personas datu apstrādes pārzinis, ja vien nav norādīts citādi, un izmantos Jūsu personas datus, kā norādīts turpmāk tekstā.

Jūsu tiesības uz privātumu ir visu mūsu darbību pamatā. Mūsu mērķis ir nodrošināt Jums vislabāko straumēšanas pakalpojumu ar saturu, kas pielāgots un personalizēts tieši Jums. Lai to izdarītu, mums ir jāapstrādā Jūsu personas dati, un šis Paziņojums Jums pārredzamā veidā paskaidros, kā tas tiek darīts, sākot ar Jūsu personas datu vākšanu, glabāšanu, izmantošanu un koplietošanu.

Šis Paziņojums attiecas uz Jums, veidojot un lietojot Viaplay kontu, skatoties, pērkot vai īrējot filmas (neatkarīgi no tā, vai Jums ir aktīvs abonements vai nē) vai citādi, kad sazināties ar mums, izmantojot sociālos medijus vai izmantojot kādu no citiem mūsu kanāliem.

Mēs iesakām rūpīgi izlasīt šo Paziņojumu. Ja Jums ir kādi jautājumi par kaut ko no šeit vai citur norādītā par mūsu privātumu, sīkdatņu apstrādi vai citām tehnoloģijām, laipni lūdzam sazināties ar mums, izmantojot 8. sadaļā norādīto kontaktinformāciju. Ja Jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība saistībā ar Viaplay pakalpojumu, lūdzam vērsties pie mūsu klientu apkalpošanas daļas.

1.1. Nepilngadīgie

Lai izveidotu Viaplay kontu, Jums jābūt vismaz 18 gadu vecam. Mēs apzināti neveicinām pārdošanu un neapkopojam personas datus par nepilngadīgajiem. Nepilngadīgie var izmantot Viaplay tikai ar vecāku vai likumīgo aizbildņu iesaistīšanos, uzraudzību un apstiprinājumu. Pirms ļaut bērniem izmantot Viaplay, vecākiem vai likumīgiem aizbildņiem ir ļoti ieteicams izveidot bērnu profilu, kas filtrēs visu nepilngadīgajiem neatbilstošo saturu.

1.2. Trešo personu pakalpojumi, ierīces un saites

Lūdzam ņemt vērā, ka dažās situācijās mēs neesam vienīgie, kas apstrādā Jūsu personas datus, kamēr Jūs baudāt Viaplay saturu. Piemēram, kad Jūs izmantojat Viaplay savā spēļu konsolē vai viedajā televizorā, uzņēmums, kas Jums nodrošina šo konsoli vai televizoru, var apstrādāt arī Jūsu personas datus kā neatkarīgs datu pārzinis, bez jebkādas saistības ar šajā Paziņojumā rakstīto. Tas pats attiecas uz gadījumiem, kad noklikšķināt uz saites, kas ved uz trešās personas vietni.  Šādos gadījumos šāda uzņēmuma atbilstošā informācija par datu aizsardzību attieksies arī uz Jums.

2. KĀ MĒS APSTRĀDĀJAM JŪSU PERSONAS DATUS

Šajā sadaļā mēs izskaidrojam, kā tiek izmantoti Jūsu personas dati, lai mēs varētu nodrošināt Jums Viaplay un ar to saistīto pieredzi, pakalpojumus, piedāvājumus un mūsu interesi uzlabot pakalpojumu.

Personas dati ir jebkura informācija, kuru var tieši vai netieši saistīt ar Jums. Tas var būt Jūsu vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, kredītkartes numurs, IP adrese, skatīšanās vēsture un informācija par interesēm un vēlmēm.

2.1. Kāda veida personas datus mēs apstrādājam un no kurienes tos vācam?

Mēs varam apkopot Jūsu personas datus vairākos veidos:

2.1.1. Informācija, kuru Jūs mums tieši sniedzat, piemēram, izmantojot Viaplay, sazinoties ar mūsu klientu servisu vai atbildot uz aptaujām;

  • vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, mājas adrese, dzimšanas datums, maksājuma informācija un cita informācija, kuru norādāt attiecīgajos profilos, izveidojot un/vai uzturot savu lietotāja profilu,
  • dzimums (ja tiek savākts caur Viafree),
  • dzīvesvietas valsts (valsts, kurā reģistrējāties) un atrašanās vieta (valsts, no kuras piekļūstat saturam),
  • sarakste, kad sazināties ar mums (tālruņa zvanu, e-pastu, tērzēšanas ieraksti utt.),
  • lietotāja informācija, kuru izvēlaties sniegt, piemēram, vērtējumi, atsauksmes un atbildes uz aptaujām,
  • dati, kas saistīti ar Jūsu sociālo mediju kontu, kad kopīgojat saturu no Viaplay vai sazināties ar mums, izmantojot sociālo mediju (lūdzam ņemt vērā, ka sociālo mediju nodrošinātāja privātuma politikas tiks piemērotas arī Jums, darbojoties Jūsu sociālo mediju konta ietvaros),
  • lietotājvārds un parole.

2.1.2. Dati, kas iegūti, izmantojot Viaplay

Kamēr baudāt Viaplay saturu, mēs apkopojam un tālāk apstrādājam datus par Jūsu pakalpojuma izmantošanu.

Apkopotie dati tiek apstrādāti, cita starpā, pamatojoties uz Jūsu uzvedību un ir saistīti ar Jūsu konkrēto lietotāja profilu, lai sniegtu Jums personalizētu pieredzi. Jūs vienmēr varat izveidot papildu lietotāju profilus, lai katrai personai Jūsu mājsaimniecībā būtu pielāgots profils, izmantojot Viaplay (lūdzam ņemt vērā, ka visiem, kam ir piekļuve Jūsu kontam, būs piekļuve visiem lietotāju profiliem).

Ģenerētie dati:

  • Informācija par lietotāja profila uzvedību, piemēram, skatīšanās uzvedību, straumēšanas vēsturi, zvaigznīšu atzīmēšanu, kur lietotāja profils pārtrauca skatīšanos (funkcionalitāte, ko sauc par “turpināt skatīties”) un kā profils pārvietojas pa pakalpojumu,
  • Citi dati, kas apkopoti, izmantojot sīkdatnes vai līdzīgas tehnoloģijas, par Jūsu apmeklējumiem Viaplay platformās. Daļu no jebkuras Viaplay platformas savāktajām sīkdatnēm trešās personas izmantos mārketinga nolūkos (vairāk par to, kā mēs izmantojam sīkdatnes, lasiet šeit).

2.1.3. Dati, kurus iegūstam no ārējiem avotiem

Dažreiz mēs iegūstam personas datus no citiem avotiem. Šī datu koplietošana ir nepieciešama mums vai otrai koplietošanas pusei, piemēram:

  • Mēs koplietojam datus sava Koncerna (Nordic Entertainment Group AB) ietvaros, lai sasniegtu uzņēmējdarbības mērķus,
  • Mēs izmantojam pakalpojumu sniedzējus maksājumu risinājumiem, kas ļauj Jums apmaksāt abonementu, īrējot filmu vai sporta pasākumu utt.,
  • Lai sniegtu Jums piekļuvi Viaplay, izmantojot kādu no mūsu biznesa partneriem;
  • Mēs strādājam kopā ar biznesa partneriem, lai sasniegtu citus šajā Paziņojumā aprakstītos mērķus
  • informācija, kas savākta, izmantojot sīkdatnes, lai nodrošinātu Jums atbilstošas reklāmas un novērtētu to efektivitāti.

2.2. Kādiem nolūkiem mēs izmantojam Jūsu personas datus (ieskaitot juridisko pamatu)?

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus dažādiem mērķiem, un tas viss notiek, lai Jums nodrošinātu Viaplay. Katrs mērķis ir saistīts ar tā saukto juridisko pamatu, uz kuru mēs paļaujamies, lai likumīgi apstrādātu Jūsu personas datus. Juridiskais pamats varētu būt līguma izpilde, kas nozīmē, ka apstrādi veicam mēs, lai izpildītu mūsu līgumsaistības pret Jums, kas rodas, kad Jūs piekrītat mūsu noteikumiem (šeit). Mums kā likumīgs pamats var būt arī likumīgas intereses, tas nozīmē, ka mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai sasniegtu likumīgas intereses, kuras mēs esam līdzsvarojuši ar Jūsu integritātes ievērošanu. Reizēm mēs varētu arī lūgt Jūsu nepārprotamu piekrišanu Jūsu datu izmantošanai. Visbeidzot, mums dažkārt var būt juridisks pienākums apstrādāt Jūsu datus.

Turpmāk tekstā ir sniegti piemēri dažādiem mērķiem, kādiem mēs apstrādājam Jūsu personas datus, ieskaitot piemērojamo juridisko pamatu šādai apstrādei.

2.2.1. Viaplay nodrošināšana

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai administrētu un nodrošinātu jums Viaplay saskaņā ar noteikumiem un nosacījumiem, piemēram:

  • identificētu Jūs kā klientu un/vai lietotāju,
  • iekasētu maksu par izmantotajiem pakalpojumiem (rēķinu un maksājumu administrēšana),
  • nodrošinātu Viaplay tehnisko funkcionalitāti,
  • nodrošinātu Jums pielāgotu un personalizētu saturu, pamatojoties uz Jūsu skatīšanās uzvedību un citu informāciju, kuru mums sniedzat, ieskaitot funkcijas “atzīmēt ar zvaigznīti” un “turpināt skatīties”,
  • nodrošinātu Jums klientu apkalpošanu,
  • novērstu kļūdas un izskatītu Jūsu adresētās sūdzības,
  • paziņotu Jums par izmaiņām mūsu pakalpojumos.

Juridiskais pamats: līguma izpilde (Viaplay noteikumi un nosacījumi)

2.2.2. Viaplay uzlabošana

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, piemēram, informāciju par to, kā Jūs izmantojat Viaplay, lai attīstītu un uzlabotu mūsu pakalpojumus, piemēram:

  • lai apkopotu dažāda veida datus, piemēram, skatīšanās uzvedību, statistikā analītiskām vajadzībām,
  • lai ļautu Jums sniegt atsauksmes, izmantojot klientu aptaujas (dažreiz pamatojoties uz Jūsu skatīšanās un lietotāju uzvedību Viaplay ietvaros), un
  • lai izprastu, diagnosticētu, novērstu un salabotu mūsu pakalpojumu problēmas.

Juridiskais pamats: mūsu likumīgās intereses

2.2.3. Mārketings.

Mēs varam izmantot Jūsu e-pasta adresi, mājas adresi vai tālruņa numuru, lai sniegtu Jums piedāvājumus, ziņas, ieteikumus utt., mūsu pakalpojumu reklamēšanas nolūkā. Mēs varam nodrošināt Jums personalizētu mārketingu, pamatojoties uz Jūsu skatīšanās uzvedību un to, kā Jūs izmantojāt mūsu pakalpojumus, lai labāk pielāgotu piedāvājumus, kas varētu Jūs interesēt.

Ja esat slēdzis savu kontu pie mums, mēs varam sazināties ar Jums, izmantojot akcijas vai tamlīdzīgus pasākumus, lai piedāvātu Jums jaunu iespēju izmēģināt mūsu pakalpojumu. Šāda veida mārketinga pasākumi var ilgt tik ilgi, kamēr valsts tiesību akti to uzskata par saprātīgu, un mēs, protams, vienmēr respektēsim, ja Jūs izvēlēsieties atteikties no mārketinga informācijas saņemšanas no mums.

Reģistrējoties Viaplay, Jums vienmēr tiek piedāvāta iespēja atteikties no mārketinga informācijas. Turklāt, ja Jūs vairs nevēlaties saņemt mārketinga informāciju no mums, Jūs vienmēr varat mums par to paziņot, jebkurā e-pasta ziņojumā noklikšķinot uz atrakstīšanās saites vai izmantojot sava lietotāja konta “Mans konts” iestatījumus.

Turklāt Jūsu personas datus var izmantot digitālā mārketinga mērķiem, cita starpā, lai izveidotu fokusa grupu vai nosūtītu Jums mērķtiecīgu reklāmu sociālajos medijos, izmantojot vietnes atkārtotu mērķauditorijas atlasi.

Juridiskais pamats: mūsu likumīgās intereses un īpašos gadījumos piekrišana.

2.2.4. Saziņa ar Jums

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, sazinoties ar Jums, piemēram, kad Jūs sazināties ar mums, lai uzzinātu jautājumus pa tālruni, e-pastu un izmantojot sociālo mediju tērzētavu. Šādu saziņu var ierakstīt un saglabāt izglītošanās nolūkos, lai uzlabotu mūsu saziņu un kvalitātes nodrošināšanai, lai varētu dokumentēt to, kas ar Jums ir saskaņots. Atcerieties, ka, ja Jūs sazināties ar mums, izmantojot sociālos medijus, tad tiek piemērota arī sociālo mediju informācija par personas datu apstrādi.

Mūsu klientu apkalpošana kā ārpakalpojums tiek uzticēts profesionāļiem, tas nozīmē, ka Jūsu personas datus apstrādās atsevišķs uzņēmums, bet mūsu vārdā, sazinoties ar mums. Mēs ar līgumu esam nodrošinājuši, ka viņi apstrādās Jūsu personas datus tāpat kā tad, ja mēs paši nodrošinātu klientu apkalpošanu. Plašāku informāciju par to, ar ko mēs varētu kopīgot Jūsu personas datus, lūdzam skatīt 4. sadaļā.

Juridiskais pamats: mūsu likumīgās intereses un līguma izpilde.

2.2.5. Novērst drošības pārkāpumus un mūsu pakalpojumu ļaunprātīgu izmantošanu, ieskaitot mūsu tiesības noteikt, īstenot vai aizstāvēt juridiskas prasības

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai nodrošinātu visu mūsu pakalpojumu drošību, lai atklātu vai novērstu dažāda veida pretlikumīgu izmantošanu vai izmantošanu, kas citādi pārkāpj mūsu noteikumus. Mēs arī apstrādājam datus, lai novērstu ļaunprātīgu izmantošanu, kā arī lai atklātu un novērstu krāpšanu, vīrusu uzbrukumus, autortiesību pārkāpumus utt. Šeit ir ietvertas arī mūsu tiesības izvirzīt, īstenot vai aizstāvēt juridiskas prasības.

Juridiskais pamats: līguma izpilde un mūsu likumīgās intereses

2.2.6. Lai izpildītu juridiskās saistības un tiesībaizsardzības pieprasījumus

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus arī tad, kad mums tas jādara saskaņā ar likumu, piemēram, saskaņā ar mūsu pienākumu glabāt grāmatvedības dokumentus vai ja ir pienākums atbildēt uz tiesībaizsardzības pieprasījumiem, orderiem, meklēšanas rīkojumiem vai pavēstēm.

Juridiskais pamats: juridisks pienākums

2.2.7. Piekļuve citiem pakalpojumiem Koncerna ietvaros

Piesakoties vietnē Viaplay, Jūs varat piekļūt arī citiem mūsu Koncerna pakalpojumiem. Tas nozīmē, ka Jūs varat izmantot tos pašus pieteikšanās datus, piemēram, Viafree. Saistībā ar pieteikšanos Jūsu lietotājvārds un parole tiks izmantoti, lai pārbaudītu, vai Jums ir piekļuve piedāvātajiem pakalpojumiem.

Juridiskais pamats: mūsu likumīgās intereses

3. Cik ilgi mēs glabājam Jūsu personas datus?

Jūsu personas dati tiek glabāti tik ilgi, kamēr tas ir nepieciešams, lai nodrošinātu Jums Viaplay un sasniegtu dažādus šajā Paziņojumā izklāstītos mērķus, piemēram, lai sasniegtu likumīgus uzņēmējdarbības mērķus un izpildītu juridiskās saistības (piemēram, grāmatvedības likumus, nodokļu un revīzijas pienākumus). Mēs vienmēr cenšamies samazināt datus un, ja iespējams, strādājam ar personas datu anonimizāciju. Lai Jūs varētu izmantot mūsu pakalpojuma funkcijas, visa informācija tiks saglabāta visu laiku, kamēr Jums pie mums ir aktīvs konts.

Noteiktos apstākļos Jums ir tiesības pieprasīt, lai Jūsu dati tiktu anonimizēti vai dzēsti. Tas tiek darīts, izmantojot Jūsu tiesības uz dzēšanu, kas izklāstītas 7. sadaļā.

4. Ar ko mēs kopīgojam Jūsu personas datus?

Reizēm mums ir nepieciešams kopīgot Jūsu personas datus, lai sasniegtu mērķus, kuriem mēs tos apkopojām. Piemēram, mēs varam kopīgot Jūsu personas datus ar:

  • jebkuru no mūsu Koncerna uzņēmumiem, piemēram, mārketinga vajadzībām un jaunu vai esošo pakalpojumu pilnveidošanai,
  • ārējiem partneriem un piegādātājiem gan ES/EEZ, gan ārpus tām, piemēram, lai sniegtu palīdzību klientu aptaujās, mārketinga pasākumos, analīzēs un statistikā un noteiktai klientu saziņai, lai nodrošinātu IT un citu infrastruktūru, pārvaldītu kredītu un maksājumu darījumus, aizsargātu mūsu īpašumu un tiesības, kā arī nodrošinātu mūsu klientu un darbinieku drošību,
  • partneriem, ja Jūs piedalāties aptaujās vai konkursos mūsu pakalpojumu ietvaros, vai
  • saņēmējiem, ja to nosaka juridiskās prasības, noteikumi vai oficiāli lēmumi, piemēram, tiesībaizsardzības vai datu aizsardzības iestādēm, lai reaģētu uz spēkā esošiem juridiskiem procesiem, piemēram, orderiem, tiesas rīkojumiem vai pavēstēm,
  • potenciālajiem mūsu biznesa pircējiem gadījumā, ja mēs pārdodam vai veicam sarunas par sava biznesa pārdošanu pircējam vai potenciālajam pircējam. Mēs vienmēr informēsim Jūs pirms Jūsu datu pārsūtīšanas pircējam vai ja uz to attiecas cits paziņojums par konfidencialitāti.

5. Pārsūtīšana uz valstīm ārpus ES/EEZ

Mēs varam kopīgot Jūsu personas datus ar partneriem un piegādātājiem, kas atrodas ārpus ES/EEZ, vai izmantot apakšuzņēmējus, kas atrodas ārpus ES/EEZ. Šādos gadījumos mēs veicam īpašus drošības pasākumus, veicot pārsūtīšanas ietekmes novērtējumus un īstenojot papildu atbilstošus līguma, tehniskos un organizatoriskos pasākumus, kur tas ir iespējams, papildus ES Komisijas apstiprinātajiem Standarta līguma punktiem.

6. Kā mēs aizsargājam Jūsu personas datus?

Mēs aizsargājam Jūsu personas datus, izmantojot tehniskus un organizatoriskus drošības pasākumus, kurus mēs piemērojam arī piegādātājiem, kurus izmantojam uzņēmējdarbības veikšanai. Mums ir stingra politika attiecībā uz datu saglabāšanu, informācijas drošību, piekļuves tiesībām utt., un mēs regulāri izglītojam savus darbiniekus par šiem jautājumiem.

Visi maksājumu darījumi tiek šifrēti, izmantojot nozarē plaši atzītas tehnoloģijas, un uz tiem attiecas PCI Drošības standartu padomes izstrādātie drošības standarti.

Jūsu konts ir aizsargāts, izmantojot paroli, un mēs iesakām to regulāri atjaunināt un neizmantot to pašu paroli, ko izmantojat citiem kontiem un lietojumprogrammām.

7. Jūsu tiesības

Jums ir šādas tiesības attiecībā uz mums (ja vēlaties izmantot kādu no savām tiesībām, varat sazināties ar mums, izmantojot kontaktinformāciju nākamajā sadaļā):

  • piekļuves tiesības (reģistra paziņojums) – tiesības iegūt apstiprinājumu un informāciju par Jūsu personas datu apstrādi,
  • tiesības uz labošanu – tiesības uz kļūdainas informācijas labošanu,
  • tiesības uz dzēšanu – tiesības uz datu dzēšanu pie zināmiem apstākļiem,
  • tiesības uz ierobežojumu – tiesības pieprasīt personas datu apstrādes ierobežošanu, piemēram, ja Jūs iebilstat pret datu precizitāti,
  • tiesības iebilst – tiesības iebilst pret apstrādi, pamatojoties uz likumīgām interesēm, piemēram, tiešo mārketingu; un
  • tiesības uz datu pārnesamību – tiesības pieprasīt, lai personas dati tiktu pārvietoti no mums citai personai (šīs tiesības attiecas tikai uz datiem, kurus esat mums iesniedzis).

Ja uzskatāt, ka mēs Jūsu personas datus neapstrādājam saskaņā ar datu aizsardzības likumiem un noteikumiem, Jums ir arī tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādē, konkrēti – Jūsu pastāvīgās dzīvesvietas vai darba vietas dalībvalstī. Ar Igaunijas Datu aizsardzības inspekciju var sazināties:

Andmekaitse Inspektsioon
Adrese: Tatari 39, 10134 Tallina
Tālrunis +372 627 4135
E-pasts: info@aki.ee

8. Kontaktinformācija

Ja jums ir kādi jautājumi, komentāri vai bažas par šo Paziņojumu, mēs laipni lūdzam sazināties ar mūsu datu aizsardzības inspektoru pa e-pastu, rakstot uz šādu adresi: dpo@nentgroup.com

Lūdzam ņemt vērā, ka, ja vēlaties izmantot kādas no iepriekš aprakstītajām tiesībām vai Jums ir nepieciešama mūsu klientu apkalpošanas palīdzība, šādus pieprasījumus sūtiet uz support@viaplay.lv.

9. Šī Paziņojuma atjauninājumi

Mēs laiku pa laikam varam atjaunināt šo Paziņojumu. Ja kādām izmaiņām ir būtiska nozīme attiecībā uz to, kā mēs apstrādājam Jūsu personas datus, mēs pirms izmaiņu stāšanās spēkā Jūs par to atbilstoši informēsim, piemēram, nosūtot Jums e-pastu vai sniedzot skaidru paziņojumu brīdī, kad piekļūstat Viaplay. Mēs iesakām rūpīgi izlasīt šo informāciju un regulāri sekot līdzi šim Paziņojumam.

Šis Paziņojums pēdējo reizi tika atjaunināts 16.02.2021.

Paldies, ka veltījāt laiku šī Paziņojuma izlasīšanai!