Pēdējo reizi atjaunināts: 1/4/2022
Vispārīgi
Vispārīga informācija par Viaplay
Viaplay ir personalizēts interneta straumēšanas pakalpojums, kas piedāvā piekļuvi audiovizuālajam saturam, izmantojot abonementu, individuālus pirkumus vai nomu (“Viaplay”). Viens no mūsu pienākumiem saskaņā ar šiem Noteikumiem un tādējādi arī viena no pakalpojumā iestrādātajām pamatfunkcijām ir veids, kā Viaplay ir pielāgots, personalizēts un jums tiek parādīts, pamatojoties uz jūsu skatīšanās preferencēm. Viaplay ir pieejams platformās, izmantojot Viaplay viedtelevīziju, mobilās un citas lietojumprogrammas (“Lietotne”) un Viaplay tīmekļa vietni jūsu dzīvesvietas valstī (“Tīmekļa vietne”).
Viaplay ir pakalpojums, ko sniedz Viaplay Group International AB, uzņēmuma identifikācijas numurs 556840-9287 adrese Box 171 04, 104 62 Stockholm, Sweden (“Uzņēmums”, “mēs”, “mūsu” vai “mums”). Uzņēmumspieder koncernam, kura mātes uzņēmums ir Viaplay Group AB, uzņēmuma identifikācijas numurs 559124-6847 (“Koncerns”). Kā Viaplay klients, jūs varat aplūkot Koncerna rīcības kodeksus un politikas, apmeklējot Koncerna tīmekļa vietni: www.viaplaygroup.com. Viaplay regulē Zviedrijas regulators MPRT (Zviedrijas Preses un apraides iestāde).
Personas datu apstrāde
Kad jūs izveidojat Viaplay kontu, kā arī tad, kad izmantojat Viaplay, mēs apkoposim un apstrādāsim personas datus. Vairāk par to, kā mēs apstrādājam personas datus, varat uzzināt mūsu Privātuma politikā.
E-pasta adrese un saziņa
Informācija un ziņojumi no mums, tostarp mārketinga, tiks nosūtīti uz e-pasta adresi, kuru izmantojat, lai pieteiktos Viaplay. Jūs varat viegli atteikties no šīm mārketinga ziņām, noklikšķinot uz saites “Atteikties no abonēšanas” attiecīgā e-pasta apakšdaļā vai izmantojot savus lietotāja konta iestatījumus sadaļā “Mans konts”. Mums ir tiesības uzskatīt pēdējo norādīto e-pasta adresi par jūsu pareizo adresi, un mēs aicinām jūs to regulāri pārbaudīt.
Noteikumi un nosacījumi
Šie Noteikumi un nosacījumi (“Noteikumi“) kopā ar šeit minētajiem dokumentiem pilnībā vai daļēji ir spēkā tik ilgi, kamēr jums ir Viaplay lietotāja konts. Izmantojot Viaplay, jūs norādāt, ka piekrītat šiem Noteikumiem un ka jūs apņematies tos ievērot.
Arī trešās personas var piedāvāt Viaplay, piemēram, kopā ar savu pašu produktu un pakalpojumu nodrošināšanu. Šīm trešajām personām var būt papildu un atsevišķi noteikumi un nosacījumi, kas tiks piemēroti un kuriem jums būs jāpiekrīt, lai iegūtu piekļuvi Viaplay.
2. Piekļuve Viaplay un tā izmantošana
Vispārīga informācija
Lai izmantotu Viaplay, Tīmekļa vietnē vai Lietotnē ir jāizveido Viaplay lietotāja konts. Jūs varat izvēlēties dzēst savu lietotāja kontu, sazinoties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu (kontaktinformācija norādīta turpmāk tekstā, “Kontaktinformācija”).
Ar lietotāja konta starpniecību jūs varat piekļūt Viaplay saturam:
- izmantojot ikmēneša abonementu, izvēloties kādu no mūsu jebkurā laikā piedāvātajām satura pakotnēm un iepriekš veicot ikmēneša maksājumu (“Abonēšanas maksa”). Katrs mēneša periods, kurā abonējat Viaplay, samaksājot Abonēšanas maksu, tiek saukts par “Abonēšanas periodu”, un abonements tiks automātiski atjaunots katra Abonēšanas perioda beigās, ja vien jūs to neizbeidzat;
- ja tiek piedāvāta šāda iespēja, veicot vienreizēju maksājumu, lai piekļūtu konkrētam saturam (“Vienreizējais maksājums”), vai nu kā pirkumu (Elektroniskā mazumtirdzniecība), iznomājot uz 48 stundām (nomas un iegādes sadaļā), alternatīvi kā tiešraides no konkrētiem notikumiem, piemēram, atsevišķu futbola spēli (maksa par katru skatījumu); vai
- ja tiek piedāvāta šāda iespēja, abonējot vienu vai vairākas satura pakotnes uz iepriekš noteiktu laiku (piemēram, 6 vai 12 mēnešiem) (“Abonements ar saistošo periodu“), abonējot Viaplay uz visu iepriekš noteikto periodu un samaksājot Abonēšanas maksu saskaņā ar piemērojamo līgumu. Iepriekš noteiktais periods, kas norādīts pirkuma datumā, ir īsākais periods, kura laikā jums ir jāabonē Viaplay (“Saistošais periods”), ja jums ir Abonements ar Saistošo periodu. Beidzoties Saistošajam periodam, jūsu abonements tiks pārveidots par abonementu ar Abonēšanas maksu, kas tiek veikta reizi mēnesī līdz turpmākam paziņojumam, kā minēts (a) apakšpunktā, līdz brīdim, kad jūsu abonements tiek izbeigts.
Satura iegāde (Elektroniskā mazumtirdzniecība) nodrošina neierobežotu piekļuvi iegādātā satura straumēšanai un atskaņošanai, kamēr vien uz to attiecas vienošanās starp mums un tiesību turētāju. Ja mūsu līgums ar tiesību turētāju beidzas vai ja mēs citādi atslēdzam jūsu piekļuvi iegādātajam saturam, jums ir tiesības uz samērīgu kompensāciju. Jūs varat izvēlēties saņemt i) kuponu, ko var izmantot iekš Viaplay, vai ii) atmaksu, izmantojot to pašu maksāšanas līdzekli, ko izmantojāt, lai samaksātu par saturu.
Lai izveidotu kontu un saņemtu piekļuvi Viaplay, jums:
- ir jābūt sasniegušam 18 gadu vecumu;
- ir jābūt pastāvīgajam iedzīvotājam valstī, kurā Viaplay tiek piedāvāts (reģistrācijas laikā mēs pārbaudīsim jūsu ģeogrāfisko atrašanās vietu, un jūs nedrīkstat izmantot nekādas tehnoloģijas vai paņēmienus, lai maskētu vai slēptu savu atrašanās vietu);
- ir jāreģistrē jūsu maksājuma dati un jāiziet ierastā kredītu pārbaude;
- ir jāapstiprina, ka reģistrācijas brīdī sniegtā informācija ir patiesa un precīza. Jums ir jāpaziņo mums, ja šī informācija tiek mainīta jebkurā laikā;
- ir jāizmanto Viaplay tikai personīgām un privātām vajadzībām, bet ne komerciāliem vai publiskiem mērķiem;
- ir jāapņemas nepārdot, nenodot vai citādi neatsavināt nevienu Uzņēmums un/vai Koncerna produktu, pakalpojumu vai citu trešās personas īpašumu, pārkāpjot šos Noteikumus.
Lietotājvārds un parole
Jūs esat atbildīgs par visām darbībām, kas notiek jūsu Viaplay kontā. Lai saglabātu kontroli pār kontu un novērstu jebkādu nesankcionētu piekļuvi kontam, jums ir jāsaglabā kontrole pār ierīcēm, kas tiek izmantotas, lai piekļūtu Viaplay, un jūs nedrīkstat atklāt paroli.
Mums ir tiesības jebkurā laikā pieprasīt jums nomainīt savu paroli.
Ja jums ir aizdomas, ka kāds cits izmanto jūsu kontu, jums nekavējoties jāinformē mūs, jānomaina parole un jāizlogojas no visām ierīcēm. Ja mums ir iemesls uzskatīt, ka konts ir ļaunprātīgi izmantots, mums ir tiesības nekavējoties apturēt jūsu piekļuvi Viaplay vai citā veidā novērst neatļautu darbību turpināšanos.
Nepilngadīgie un Pirkuma bloķēšana
Viaplay var ietvert materiālus, kas nav tieši piemēroti nepilngadīgajiem un nav paredzēti lietošanai bērniem bez vecāku vai aizbildņu uzraudzības. Ja vēlaties ierobežot piekļuvi noteiktām Viaplay daļām, iesakām izveidot atsevišķu bērnu lietotāja profilu. Viaplay nav paredzēts lietošanai bērniem bez vecāku vai aizbildņa klātbūtnes, uzraudzības, kontroles un piekrišanas.
Jums ir arī iespēja ierobežot piekļuvi satura nomai un iegādei, sadaļā “Mans konts” aktivizējot funkciju “Pirkuma bloķēšana”.
Iekārtas, sistēmas, savienojamība un atjauninājumi
Lai izmantotu Viaplay, jums ir nepieciešamas iekārtas, sistēmas (t.sk. atjauninājumi) un pietiekams interneta savienojums. Pirms veicat Vienreizējo maksājumu vai abonējat Viaplay, jums ir jāpārliecinās, ka varat izpildīt šīs prasības.
Pašreizējās minimālās sistēmas prasības un pārskats par pašreizējām saderīgajām platformām ir norādīti Tīmekļa vietnē. Tomēr šo sistēmas prasību izpilde un saderīgu platformu izmantošana negarantē, ka jūs vienmēr varēsiet lietot Viaplay bez pārtraukumiem, apraides kļūdām un tamlīdzīgi. Mēs paturam tiesības laiku pa laikam mainīt sistēmas prasības vai saderīgās platformas. Tā rezultātā noteikta programmatūra vai aparatūra vairs nebūs saderīga ar Viaplay.
Mēs nepārtraukti atjaunināsim Viaplay drošības un/vai tehnisku iemeslu dēļ. Mēs nevaram garantēt, ka visas Viaplay Lietotnes versijas darbosies jūsu ierīcē, piemēram, ja jūsu ierīces operētājsistēmas versija nav saderīga ar atjauninājumu. Informācija par Lietotnes atjauninājumiem tiek izziņota digitālajā veikalā, kas nodrošina Lietotni jūsu ierīcē, piemēram, iTunes. Ja neinstalējat jaunākos pieejamos atjauninājumus, jūs varat zaudēt tiesības atsaukties uz kļūdām Viaplay.
Ja saskaraties ar kļūdām Viaplay, par kurām var uzskatīt, ka tās radušās jūsu ierīces, programmatūras vai tīkla savienojuma tehnisko iemeslu dēļ, jums ir saprātīgā apmērā jāsadarbojas ar mums, lai mēs varētu noteikt, vai kļūdas cēlonis ir jūsu digitālajā vidē.
Mēs varam laiku pa laikam izlemt, kuras ierīces jums ir atļauts izmantot, lai piekļūtu Viaplay. Jūs varat izmantot Viaplay ne vairāk kā piecās (5) dažādās ierīcēs un jūs nevarat aizvietot vairāk kā vienu (1) reģistrētu ierīci deviņdesmit (90) kalendāro dienu laikā..
Jūs varat vienlaikus straumēt saturu ne vairāk kā divās (2) reģistrētās ierīcēs. Tomēr, ja esat veicis atsevišķu maksājumu par piekļuvi notikuma tiešraidei kā maksu par katru skatījumu, jūs varat vienlaikus straumēt šo saturu tikai vienā (1) reģistrētā ierīcē.
Jūs piekrītat, ka Viaplay pieejamību var ietekmēt, piemēram, pakalpojuma atteikums internetā vai jebkurā citā tīklā, interneta pakalpojumu sniedzēja, elektroniskās, datora vai citas saziņas problēmas vai kļūdas, un ka mēs neesam atbildīgi par jebkādiem Viaplay izmantošanas ierobežojumiem, ko izraisa pārslodze vai šādas problēmas un/vai kļūdas.
Ja esat kādas ES vai EEZ valsts iedzīvotājs, Viaplay jums būs pieejams gan jūsu dzīvesvietas valstī, gan citās ES un EEZ valstīs, kur jūs īslaicīgi dzīvojat saskaņā ar Regulu (ES) 2017/1128. Jūs piekrītat, ka mēs neesam nekādā veidā atbildīgi par jebkādām izmaksām, tiesību aktu pārkāpumiem vai citādi, tostarp, piemēram, par atbildību, kas jums rodas, izmantojot vai mēģinot izmantot Viaplay ārpus savas dzīvesvietas valsts.
3. Maksājums, maksas un piedāvājumi
Maksājums
Lai varētu skatīties saturu Viaplay, jums ir jānorāda derīgs maksājuma līdzeklis. Jūs piekrītat, ka mēs varam turpināt iekasēt Abonēšanas maksu par secīgiem Abonēšanas periodiem no jūsu izvēlētā maksājuma līdzekļa, līdz jūsu abonements tiek pārtraukts. Ja maksājums kāda iemesla dēļ netiek veikts, un jūs neesat pārtraucis abonementu, mēs varam turpināt mēģināt iekasēt maksu no jūsu maksājuma līdzekļa un apturēt jūsu piekļuvi Viaplay, līdz varēsim iekasēt Abonēšanas maksu. Ja nav pietiekami daudz līdzekļu, lai segtu Maksas, un jūsu maksājums kavējas par vairāk nekā desmit (10) kalendārajām dienām, mums ir tiesības iekasēt parādu, izmantojot citus līdzekļus.
Jūsu izvēlēto maksājuma līdzekli mēs vai trešās personas pakalpojumu sniedzējs reģistrēsim un uzglabāsim saskaņā ar starptautiskajiem drošības standartiem (PCI DSS – maksājumu karšu nozares datu drošības standarts).
Ja mēs atbalstām Vienreizējo maksājumu veikšanu vai Viaplay abonēšanu, izmantojot iTunes vai līdzīgus risinājumus, ko piedāvā citi platformas operatori, šādi Vienreizējie maksājumi un/vai Abonēšanas maksas tiks atskaitīti no maksājuma līdzekļa, kuru esat savienojis ar attiecīgo maksājumu risinājumu.
Informācija par pirkumu vēsturi un gaidāmajiem maksājumiem atrodama Tīmekļa vietnes sadaļā “Mans konts”.
Ja jūs esat pierakstījies Viaplay ar trešās personas starpniecību un Mēs neizrakstām rēķinu tieši jums, tad tiek piemēroti trešās personas norādītie maksāšanas noteikumi.
Maksa
Maksa ir jāmaksā saskaņā ar mūsu pašreizējo cenrādi, kas ir pieejams Tīmekļa vietnē. Jūsu abonementā nav iekļauta, piemēram, filmu, konkrētu notikumu tiešraides, maksas satura noma un iegāde, un par to tiek piemērota papildu maksa.
Mēs varam laiku pa laikam mainīt Viaplay maksas (“Maksas izmaiņas”).
Mums ir jāinformē jūs pa e-pastu un/vai izmantojot jūsu Viaplay lietotāja kontu par Maksas izmaiņām saistībā ar Abonēšanu bez Saistošā perioda ne vēlāk kā trīsdesmit (30) kalendārās dienas pirms Maksas izmaiņu stāšanās spēkā. Abonementam ar Saistošo periodu pirkuma brīdī saskaņotās maksas tiek piemērotas visā Saistošā perioda laikā. Neatkarīgi no iepriekš minētā, Maksas izmaiņas var ieviest, izmantojot īsāku brīdinājuma laiku, tostarp Saistošā perioda laikā, ja mūsu izplatīšanas izmaksas un citas ar Viaplay pieejamību saistītās izmaksas palielinās nodokļu vai vispārīgo maksu, valūtas maiņas, trešo personu maksu izmaiņu, oficiālu lēmumu vai normatīvo vai administratīvo aktu izmaiņu dēļ, un ja Maksas izmaiņas atbilst izmaksu pieaugumam.
Ja jūs nepiekrītat Maksas izmaiņām, jums ir tiesības atcelt savu abonementu ar dienu, kad stājas spēkā Maksas izmaiņas, ar nosacījumu, ka mēs saņemam paziņojumu ne vēlāk kā trīs (3) kalendārās dienas pirms datuma, kad stājas spēkā Maksas izmaiņas. Maksas izmaiņas ietver arī jaunu maksu ieviešanu.
Ja izvēlaties atjaunināt savu abonementu uz satura pakotni ar augstāku Abonēšanas maksu, jaunā Abonēšanas maksa tiks iekasēta no jūsu izvēlētā maksājuma līdzekļa dienā, kad izvēlaties atjaunināt savu abonementu, un iepriekš samaksātā Abonēšanas maksa tiks proporcionāli samazināta visā atlikušajā Abonēšanas periodā. Jaunā Abonēšanas maksa stāsies spēkā no nākamā maksājuma datuma. Ja izvēlaties pazemināt savu abonementu uz satura pakotni ar zemāku Abonēšanas maksu, gan cenas maiņa, gan pakotnes maiņa stāsies spēkā ar nākamo maksājuma datumu.
Izmēģinājuma piedāvājumi
Mēs varam piedāvāt jaunajiem klientiem izmēģinājuma abonementu, piemēram, bez maksas vai par pazeminātu cenu uz noteiktu laiku (“Izmēģinājuma piedāvājums”). Lai izmantotu Izmēģinājuma piedāvājumu, jūs vai kāds cits jūsu mājsaimniecības loceklis nedrīkst būt iepriekš izmantojis Izmēģinājuma piedāvājumu vai līdzīgu mūsu mārketinga piedāvājumu. Ja jau esat izmantojuši Izmēģinājuma piedāvājumu, nauda no jūsu kartes tiks atskaitīta tā, it kā jūs reģistrētos standarta abonementam. Mēs paturam tiesības pārbaudīt, vai jūs atbilstat prasībām, pamatojoties uz visu jūsu iesniegto informāciju.
Beidzoties Izmēģinājuma piedāvājuma termiņam, Izmēģinājuma piedāvājums tiks automātiski pārveidots par maksas abonementu ar saistošu periodu vai bez tā, ja vien neatcelsiet vai nepārtrauksiet darbību pirms Izmēģinājuma piedāvājuma perioda beigām. Pārtraukšana vai atcelšana tiek veikta sadaļā “Mans konts”.
Uz trešo personu piedāvātajām akcijām (tostarp izmēģinājuma piedāvājumiem) var attiekties atsevišķi noteikumi. Ja reģistrējaties šādām akcijām, lūdzam ņemt vērā, ka šādu izmēģinājuma piedāvājumu atcelšana ir jāveic saskaņā ar trešās personas sniegtajiem norādījumiem. Šādas trešās personas nodrošinātās cenas tiks piemērotas jūsu Viaplay abonementam pēc Izmēģinājuma piedāvājuma termiņa beigām.
4. Izmaiņas Viaplay un šajos Noteikumos
Mēs pastāvīgi strādājam, lai uzlabotu Viaplay un tā saturu. Tāpēc mēs nevaram sniegt nekādas garantijas vai saistības attiecībā uz satura kvantitāti vai kvalitāti, funkcionalitāti, saderību un savietojamību ar platformām. Piemēram, funkcijas un saturs, kas bija pieejams Viaplay laikā, kad sākāt abonementu vai veicāt Vienreizējo maksājumu, var mainīties, kamēr esat lietotājs. Šādas izmaiņas tiek uzskatītas par objektīvi pamatotām, ņemot vērā Viaplay mērķi un būtību. Mēs paturam tiesības jebkurā laikā mainīt šos Noteikumus. Jebkurā laikā piemērojamie Noteikumi būs pieejami Tīmekļa vietnē. Mēs iesakām jums sekot tam līdzi, regulāri apmeklējot Tīmekļa vietni.
Mēs informēsim jūs par jebkādām būtiskām nelabvēlīgām izmaiņām vai izmaiņām, kas nav saskaņā ar šiem Noteikumiem, pa e-pastu ne vēlāk kā trīsdesmit (30) kalendārās dienas pirms izmaiņu stāšanās spēkā. Šādas izmaiņas stājas spēkā paziņojumā norādītajā datumā, bet ne agrāk kā trīsdesmit (30) kalendārās dienas no paziņojuma nosūtīšanas dienas, ja vien izmaiņas nav izraisījis iespējams likuma pārkāpums, amatpersonu lēmumi, izmaiņas likumā vai nepārvaramas varas apstākļi (kā norādīts turpmāk tekstā). Jūs varat izbeigt savu abonementu ar dienu, kad izmaiņas stājas spēkā, ar nosacījumu, ka izmaiņas rada būtiskas izmaiņas, kas kaitē jums, un mēs esam saņēmuši paziņojumu ne vēlāk kā trīs (3) kalendārās dienas pirms izmaiņu spēkā stāšanās datuma.
5. Izbeigšana un atcelšanas tiesības
Jūsu ierosināta izbeigšana
Jūs varat izbeigt abonementu, izmantojot Tīmekļa vietnes sadaļu “Mans konts”.
Jūsu ierosināta izbeigšana stāsies spēkā:
- Abonēšanas perioda beigās, kura laikā jūs paziņojat mums, ka vēlaties izbeigt abonementu (ja jums ir Abonements ar Saistošo periodu, izbeigšana stāsies spēkā tikai Saistošā perioda beigās); vai
- paziņojuma perioda beigās, kas norādīts šo Noteikumu sadaļās “Izmaiņas Viaplay un šajos Noteikumos” vai “Maksa”, ar nosacījumu, ka jūs informējat mūs par vēlamo izbeigšanu saskaņā ar šīm sadaļām.
Ja esat iegādājušies piekļuvi Viaplay ar trešās personas, piemēram, iTunes vai kāda mūsu izplatīšanas partnera starpniecību, jūsu abonements ir jāizbeidz, izmantojot attiecīgo trešo personu saskaņā ar tās piemērotajiem noteikumiem un nosacījumiem.
Ja vēlaties izbeigt abonementu, jums joprojām ir jāsamaksā par atlikušo Abonēšanas periodu vai piemērojamo Saistošo periodu.
Ja Jūs izbeidzat savu abonementu, jums būs nepārtraukta piekļuve jūsu Elektroniskajā mazumtirdzniecībā nopirktajam saturam. Tomēr mēs paturam tiesības izbeigt vai ierobežot piekļuvi saturam saskaņā ar šiem Noteikumiem.
Lūdzam ņemt vērā, ka jūsu lietotāja konts paliek spēkā pat tad, ja izbeidzat savu abonementu, un šo Noteikumu piemērojamās daļas paliek spēkā tik ilgi, kamēr paturat savu lietotāja kontu pie mums. Kā izdzēst savu lietotāja kontu uzzināsiet sadaļā “Piekļuve Viaplay un tā izmantošana”.
Mūsu ierosināta izbeigšana
Mēs paturam tiesības jebkurā laikā izbeigt jūsu abonementu vai citādi apturēt jūsu piekļuvi Viaplay. Ja mēs izbeigsim jūsu abonementu, mēs jums piedāvāsim:
- nepārtrauktu piekļuvi Viaplay atlikušajā esošā Abonēšanas perioda vai Saistošā perioda laikā, vai arī nesen apmaksātās Abonēšanas maksas atmaksu tādā apmērā, kas atbilst ierobežojumam vai apturēšanai, bez jūsu abonementa atjaunošanas; un/vai
- piekļuvi atsevišķiem Pakalpojumiem, kurus Jūs jau esat iegādājušies, izmantojot Vienreizēju maksājumu visā atlikušajā Viaplay derīguma termiņā.
Mums ir tiesības nekavējoties izbeigt jūsu piekļuvi Viaplay un pieprasīt samaksāt jebkuru nesamaksāto Abonēšanas maksu, ja jūs pārkāpjat šos Noteikumus. Ja jums ir abonements ar Saistošo periodu, mēs varam pieprasīt jums nekavējoties samaksāt Abonēšanas maksu par visu atlikušo Saistošā perioda laiku.
Atcelšanas tiesības
Jums ir tiesības atcelt savu abonementu / Vienreizējo maksājumu četrpadsmit (14) kalendāro dienu laikā no abonementa / Vienreizējā maksājuma datuma (“Bezmaksas atcelšanas periods”) un saņemt pilnu naudas atmaksu. Bezmaksas atcelšanas periods stāsies spēkā pēc tam, kad saņemsit abonementa vai Vienreizējā maksājuma apstiprinājumu.
Pieņemot šos Noteikumus, jūs piekrītat, ka jums nebūs tiesību atcelt un saņemt atmaksu, ja jūs sākat lietot Viaplay, skatoties tajā esošo saturu četrpadsmit (14) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad saņemts jūsu abonementa vai Vienreizējā maksājuma apstiprinājums. Uzsākot Viaplay lietošanu, skatoties saturu, kuram jums ir piekļuve, izmantojot savu abonementu vai Vienreizējo maksājumu, jūs piekrītat, ka piegāde sākas pirms Bezmaksas atcelšanas perioda beigām un atcelšanas tiesības zaudē spēku.
Jūs varat atcelt pirkumu, mutiski vai rakstiski brīdinot mūs. Lūdzam ņemt vērā, ka jums ir jāatceļ abonements / Vienreizējais maksājums pirms Bezmaksas atcelšanas perioda beigām. Atcelšanas tiesības var tikt īstenotas arī, aizpildot un nosūtot mums standarta veidlapu atbilstoši šādam paraugam:
Kam: Viaplay klientu servisam support@viaplay.lv
Ar šo es paziņoju, ka es atsakos no sava līguma ar Viaplay.
Pasūtīts [datums]
Patērētāja vārds, uzvārds [*]
Patērētāja e-pasta adrese [*]
Patērētāja(-u) paraksts [tikai tad, ja šī veidlapa ir noformēta papīra formā]
Datums
Kopumā arī jūsu dzīvesvietas valsts Patērētāju tiesību aizsardzības iestādei vajadzētu nodrošināt jums plašāku informāciju par atcelšanas tiesībām, kā arī par tiesību aktiem attiecībā uz attālinātajiem līgumiem un līgumiem ārpus uzņēmuma telpām.
6. Pakalpojuma kļūda
Ja atklājat Viaplay kļūdu, kas nav saistīta ar jums vai kādu, kas izmanto jūsu kontu, jums ir tiesības uz kļūdu labošanu. Apstiprināto sūdzību gadījumā mēs segsim visas ar kļūdu novēršanu saistītās izmaksas. Jūsu tiesības iesniegt prasību par Viaplay neatbilstību beidzas i) līdz ar abonementa izbeigšanu, vai ii) 2 gadus pēc satura vai pakalpojuma piegādes dienas Vienreizējā maksājuma gadījumā. Ja norādītajos termiņos jūs neiesniedzat prasību par neatbilstību, jūs zaudējat tiesības uz neatbilstības novēršanu.
Mēs paturam tiesības iekasēt no jums jebkādas izmaksas par kļūdu novēršanu, kas radušās jūsu vai jebkuras citas personas darbības dēļ, kura ir izmantojusi jūsu Abonementu.
Lūdzam ņemt vērā, ka jums ir jāsadarbojas ar mums, lai mēs varētu noskaidrot, vai neatbilstības cēlonis ir jūsu digitālajā vidē. Ja jūs nesadarbojaties ar mums saskaņā ar šo sadaļu, jums būs pienākums sniegt pierādījumus ka Viaplay neatbilst prasībām.
7. Viaplay nelikumīga izmantošana
Visu saturu, kas ir daļa no Viaplay un ir saistīts ar to, aizsargā Zviedrijas un starptautiskie autortiesību likumi. Visas autortiesības un citas intelektuālā īpašuma tiesības uz jebkuru materiālu vai saturu, kas ir daļa no Viaplay vai ir saistīts ar to, pieder vai ir licencētas mums. Mēs jums piešķiram neekskluzīvu, nenododamu un ierobežotu licenci izmantot šādas tiesības tikai jūsu personīgai un privātai lietošanai (nevis komerciāliem mērķiem) un saskaņā ar piemērojamajiem autortiesību likumiem.
Jūs piekrītat neapiet vai nemēģināt apiet mūsu drošības sistēmu, kā arī nemēģināt pārbaudīt, sabojāt vai citādi ietekmēt Viaplay, mūsu Tīmekļa vietnes, Lietotņu vai Viaplay programmatūras, aparatūras vai iekārtu drošību, kas ir tieši vai netieši saistīta ar Viaplay. Jūs arī piekrītat neapiet, nenoņemt, nemainīt, nepasliktināt vai neneitralizēt nevienu no Viaplay satura aizsardzības pasākumiem. Iepriekš minētā pārkāpums vienmēr tiks uzskatīts par būtisku šo Noteikumu pārkāpumu, kas dod mums tiesības nekavējoties apturēt vai izbeigt jūsu piekļuvi Viaplay vai citādi novērst turpmākas neatļautas darbības.
8. Sociālie mediji
Pakalpojums var ietvert funkcionalitāti, kas ļauj koplietot Pakalpojuma saturu, izmantojot sociālo tīklu pakalpojumus, tostarp, bet ne tikai, Facebook, Instagram un Twitter (“Sociālie mediji”). Tādējādi noteikta informācija par jūsu lietotāja kontu, piemēram, lietotājvārds, var kļūt redzama citiem lietotājiem Sociālajos medijos. Jūs piekrītat, ka mēs neesam atbildīgi par Sociālajos medijos notiekošās koplietošanas saturu.
9. Saites no mūsu Tīmekļa vietnes
Tīmekļa vietne var ietvert saites uz citām trešo personu nodrošinātām tīmekļa vietnēm. Mums nav nekādas kontroles pār šo vietņu saturu, un mēs neuzņemamies nekādu atbildību par jebkādiem zaudējumiem vai kaitējumu, kas var rasties, izmantojot šīs saites.
10. Papildus tiesiski nosacījumi
Atbildības ierobežojums
Cik vien iespējams saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem, mēs nesniedzam nekādas tiešas vai netiešas garantijas vai saistības attiecībā uz Viaplay darbību, pieejamību, kvalitāti, lietojamību vai drošību.
Mēs, mūsu saistītie uzņēmumi un partneri nekādā gadījumā neesam atbildīgi par zaudējumiem attiecībā uz jebkādiem netiešiem, nejaušiem vai īpašiem vai izrietošiem zaudējumiem, kas radušies, izmantojot vai nespējot izmantot Viaplay vai jebkuru trešo personu pakalpojumu, kuram piekļuve tiek nodrošināta, izmantojot Tīmekļa vietni vai Viaplay.
Atlīdzība
Jūs piekrītat atlīdzināt un aizsargāt mūs, visus Koncerna uzņēmumus, mūsu saistītos uzņēmumus un partnerus pret kaitējumiem, zaudējumiem, bojājumiem, prasījumiem, izmaksām un izdevumiem, ieskaitot juridiskos izdevumus, kas radušies saistībā ar vai izriet no jūsu prasības par šo Noteikumu, piemērojamo likumu, noteikumu vai trešo personu tiesību pārkāpumu.
Līgums kopumā
Šie Noteikumi kopā ar mūsu Privātuma un sīkdatņu politiku, veido visu līgumu starp jums un mums un aizvieto visas iepriekšējās rakstiskās vai mutiskās vienošanās par šo Noteikumu priekšmetu.
Noteikumu spēkā neesamība
Ja kāds šo Noteikumu nosacījums tiek uzskatīts par nederīgu vai neizpildāmu, šis nosacījums nekādā veidā neietekmē pārējo šo Noteikumu nosacījumu spēkā esamību, kas paliek spēkā un izpildāmi likumā atļautajā apmērā.
Strīdu izšķiršana un piemērojamie likumi
Šie Noteikumi un jebkādi strīdi vai prasības, kas izriet no tiem (ieskaitot ārpuslīgumiskus strīdus vai prasības), tiek pakļauti un interpretēti saskaņā ar Zviedrijas likumiem. Šie Noteikumi neierobežo patērētāju aizsardzības tiesības, kas jums varētu būt saskaņā ar jūsu dzīvesvietas valsts obligātajiem tiesību aktiem.
Ja starp jums un Uzņēmums rodas strīds, līdzēji vispirms mēģina atrisināt strīdu, vienojoties. Ja līdzēji nevar vienoties, strīdu var izskatīt Patērētāju tiesību aizsardzības iestāde: Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.
Eiropas Savienība arī piedāvā strīdu izšķiršanas iestādi, izmantojot tiešsaistes platformu, kuru jūs varat izmantot, lai izskatītu strīdu, ja neesat apmierināti ar precēm vai pakalpojumiem, kurus iegādājāties no mums tiešsaistē. Tiešsaistes platforma ir pieejama Eiropas Komisijas tīmekļa vietnē ec.europa.eu/consumers/odr. Iesniedzot sūdzību, izmantojot portālu, lūdzam norādīt mūsu e-pasta adresi support@viaplay.lv. Izmantojot tiešsaistes platformu, jūs varat apspriest problēmu tieši ar mums, vai arī jūsu lieta var tikt nodota strīdu izšķiršanas padomei, kas var izskatīt strīdu.
Nodošana
Šie Noteikumi attiecas tikai uz individuāliem lietotājiem, un jūs nedrīkstat nodot savas no šiem Noteikumiem izrietošās tiesības vai pienākumus vai jebkuru to daļu nevienai trešajai personai, izņemot ar tiešu Viaplay piekrišanu noteiktos gadījumos, kad tas ir iespējams. Pieņemot šos Noteikumus, jūs piešķirat mums tiesības nodot mūsu no šiem Noteikumiem izrietošās tiesības vai pienākumus vai to daļu trešajai personai vai citiem Koncerna uzņēmumiem. Šāda mūsu tiesību un pienākumu nodošana nekādā veidā nesamazina piemērojamās patērētāju garantijas.
Nepārvarama vara
Mēs neuzņemamies nekādu atbildību pret jums, ja mūsu darbība saskaņā ar šiem Noteikumiem tiek ierobežota, liegta vai aizkavēta vai Viaplay pieejamība un/vai funkcionalitāte ir ierobežota, liegta vai aizkavēta likuma, oficiālu lēmumu un/vai citu no mums neatkarīgu iemeslu dēļ.
11. Kontaktinformācija
Ja jums ir kādi jautājumi vai ja jums ir citādi nepieciešams sazināties ar mums, apmeklējiet mūsu Klientu apkalpošanas dienestu vai sazinieties ar mums, rakstot uz support@viaplay.lv
Jums ir iespēja tērzēt ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu mūsu Klientu apkalpošanas dienesta lapā. Jūs varat lejupielādēt tērzēšanas vēsturi bieži lietotā formātā.