Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu pēc iespējas labāku mājas lapas izmantošanu un parādītu Jums visatbilstošākās reklāmas. Turpinot izmantot mūsu vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai, konfidencialitātes politikai un pakalpojumu sniegšanas noteikumiem.

Labi Vairāk informācijas

Palīdzība

Sākt

Kāds saturs pieejams Viaplay?

Filmas, seriāli, šovi, dokumentāli seriāli, raidījumi un sporta tiešraides

Kur pieejams Viaplay?

Viaplay pakalpojumi pieejami portālā Viaplay.lv Lai tos izmantotu, nepieciešams reģistrēties. Lai Viaplay lietotu viedierīcēs, pēc reģistrācijas nepieciešams lejupielādēt Viaplay aplikāciju.

Uz kādām viedierīcēm iespējams izmantot Viaplay?
Viaplay iespējams izmantot uz jebkuras Android vai iOS viedierīces, ja tai ir sekojoša programmatūras versija vai jaunāka:
  • Android: 4.1+ (nav pieejamas visas funkcijas), sākot ar 4.4, pieejamas visas funkcijas
  • iOS: 8+
Kas nepieciešams, lai izmantotu Viaplay?

Lai izmantotu Viaplay, Jums ir nepieciešams dators vai viedierīce (viedtelefons vai planšete) un patstāvīgs interneta pieslēgums ar minimālo lejupielādes ātrumu 3,0Mbit/s datorā vai 0,5Mbit/s viedierīcē.

Kādas ir datora prasības, lai izmantotu Viaplay?

Lai izmantotu Viaplay datorā, tam nepieciešams sekojošs nodrošinājums:

  • PC ar Windows Vista vai jaunāka programmatūra
  • MAC OS X 10.5.7+ vai jaunāka programmatūra

Kā arī jaunākās verijas interneta pārlūkprogrammām: Chrome, Explorer, Firefox.

 

Cik ātrs internets nepieciešams, lai izmantotu Viaplay?

Lai izmantotu Viaplay, nepieciešamais minimālais interneta ātrums ir:

  • 3,0 Mbit/s datorā
  • 0,5 Mbit/s viedierīcē
Kas ir Viaplay?

Tiešsaistes video satura platforma Viaplay piedāvā plašāko un interesantāko video saturu tiešsaistē Baltijā, kuru Jūs varat vērot jebkurā vietā, jebkurā laikā.

Mūsu klientiem mēs piedāvājam neierobežotu pieeju, lai noskatītos labākās fimas, seriālus, bērnu filmas, multfilmas, seriālus bērniem, kā arī dokumentālās filmas un, protams, sporta tiešraides no pasaules interesantākajiem sporta notikumiem.

Mēs sadarbojamies ar pasaulē pazīstamākajām filmu kompānijām un pasaulē zināmākajām filmu studijām.

Viaplay ir pirmā lokalizētā tiešsaistes video platforma ar lielāko satura izvēli Baltijā. Viaplay ir All Media Baltics sastāvā, kas Latvijā nodrošina darbību arī tādiem televīzijas kanāliem kā TV3, LNT, TV6, Kanāls 2, 3+, radio Star FM, video portāliem TVPlay, ziņu un izklaides portālam Skaties.lv, maksas satelīttelevīzijai Viasat un SmartAD.

Kādu sporta saturu iespējams redzēt Viaplay?

Viaplay Jūs varat izbaudīt sporta pārraides no Viasat Sport Baltic un līdz pat sešiem dažādiem tiešraižu kanāliem, ja vairāki sporta notikumi notiek vienlaicīgi.

Šosezon mēs jums piedāvājam:

Futbols:

  • UEFA Čempionu līga
  • UEFA Eiropas līga
  • UEFA Super kauss
  • Anglijas Premjerlīga
  • FA kauss (Anglija)
  • DFB Pokal (Vācija)

Hokejs:

  • Kontinentālo hokeja līga (KHL)

Basketbols:

  • Turkish Airlines Eirolīga
  • FIBA EČ un PČ

Motorsports:

  • Pasaules rallija čempionātu (WRC)
  • MotoGP

Vieglatlētika:

  • IAAF Dimanta līga

Riteņbraukšana:

  • UCI riteņbraukšanas sacensības

Bokss:

  • Labākos boksa mačus no visas Pasaules

Cits:

  • Apskatus un labākos momentus no dažādiem sporta sacensībām
Vai Viaplay saturs ir pieejams ārpus Latvijas?

Viaplay ir iespējams izmantot arī Lietuvā un Igaunijā, bet tikai katrā no šīm valstīm būs pieejams cits saturs. Citās valstīs Viaplay nav iespējams izmantot.

Ar kādām interneta pārlūkprogrammām iespējams lietot Viaplay datorā?

Datorā Viaplay iespējams lietot  ar sekojošām interneta pārlūkprogrammām:

Operētājsistēmas\ Pārlūki Chrome Firefox Internet Explorer 11
Win Vista
Win 7
Win 8
Win 8.1
Win 10
Mac OS X

 

Konta iestatījumi

Kāpēc nepieciešams reģistrēties Viaplay?

Viaplay ir maksas pakalpojums, un bez reģistrēšanās nav iespējams izmantot bezmaksas skatīšanās periodu.

Kā reģistrēties Viaplay?

Reģistrēties Viaplay .lv ir ļoti vienkārši - tas neaizņems vairāk par trim minūtēm. Nepieciešams atvērt Viaplay.lv savā interneta pārlūkā un sekot norādēm.

Kādi ir ieguvumi, reģistrējoties Viaplay?

Pēc reģistrēšanās Viaplay Jūs varēsiet izmantot visas platformas iespējas. Bez reģistrēšanās tās iespējams tikai apskatīt, bet ne izmantot.

Kā atjaunot paroli?

Paroli atjaunot var sadaļā "Aizmirsāt paroli?", kurā jāievada e-pasts, ar kuru notikusi reģistrācija Viaplay.lv. Uz šo e-pasta adresi tiks nosūtīta instrukcija, kā atjaunot paroli.

Kā rīkoties, ja nestrādā lietotājvārds un parole?

Ja lietotājvārds un parole nestrādā:

  • Pārbaudiet, vai ierīcei vai datoram ir interneta savienojums. Ja nav, pieslēdziet ierīci internetam. Ja interneta savienojums ir, tad 
  • Atjaunojiet savu paroli (skatīt instrukciju pie iepriekšējā jautājuma). Ja neizdodas atjaunot paroli un ieiet sistēmā, tad 
  • Sazinieties ar Viaplay klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni 8822, lai pārliecinātos, ka jūsu konts ir aktīvs.
Kā pārtraukt abonementu?

Viaplay abonementu iespējams pārtraukt sadaļā "Mans konts", izvēloties "Abonements" un "Atcel Jūsu abonementu". Ja būs veikta priekšapmaksa, konts būs aktīvs līdz apmaksātā perioda beigām.

Vai ir vecuma ierobežojumi, lai reģistrētos Viaplay?

Lai reģistrētos Viaplay, jābūt vismaz 18 gadu vecam.

Kādā kvalitātē ir pieejamais video saturs Viaplay?

Filmu, raidījumu un seriālu kvalitāte atkarīga no diviem faktoriem:

  1. Interneta pieslēguma ātrums - ja interneta ātrums ir zems, automātiski tiek samazināta raidāmā video kvalitāte
  2. Konkrētā satura kvalitāte

Sporta saturs atkarīgs no diviem faktoriem:

  1. Interneta pieslēguma ātrums - ja interneta ātrums ir zems, automātiski tiek samazināta raidāmā video kvalitāte
  2. Kvalitāte, kādā konkrētā tiešraide ir pieejama konkrētajā lineārajā kanālā
Kontaktinformācija

Ar mums var sazināties:

  • pa e-pastu info@viaplay.lv
  • zvanot pa tālruni 8822 Katru dienu no 12:00 – 21:00
  • čatā katras lapas apakšējā labajā stūrī

Pakalpojuma sniedzējs:

ĀKF “AS TV Play Baltics Latvijas filiāle”​

PVN Reģ. Nr. LV40103238282

Adrese: Dzelzavas iela 120g, Rīga, LV-1021

 

Rēķini un abonements

Kas ir Viaplay Sports? Kāpēc man to vajadzētu?

Viaplay Sports ir abonementa paka ar visplašākajām funkcijām - filmu, raidījumu, šovu un sporta tiešraižu apvienojums jebkurai skatītāja gaumei gan uz jūsu datora, gan viedierīcēm.

No sporta satura Viaplay Sports iespējams izbaudīt televīzijas kanāla Viasat Sport Baltic sporta pārraides un līdz pat sešiem dažādiem tiešraižu kanāliem, ja vairāki sporta notikumi notiek vienlaicīgi.

Šosezon Viaplay piedāvā:

Olimpiskās spēles:       

  • Rio2016 Olimpiskās spēles

Futbols:      

  • UEFA Čempionu līga
  • UEFA Eiropas līga
  • UEFA Superkauss
  • Anglijas Premjerlīga
  • FA kauss (Anglija)
  • DFB Pokal (Vācija)

Hokejs:

  • Kontinentālā hokeja līga (KHL)
  • IIHF Pasaules čempionāts hokejā

Basketbols:

  • Turkish Airlines Eirolīga
  • Baltijas basketbola līga (BBL)

Motorsports:

  • MotoGP

Vieglatlētika:

  • IAAF Dimanta līga

Riteņbraukšana:

  • UCI riteņbraukšanas sacensības 

Bokss: ·        

  • Labākie boksa mači no visas pasaules

Cits:

  • Apskati un labākie momenti no dažādām sporta sacensībām
Cik maksā Viaplay Sports abonements?

Viaplay Sports abonementa maksa ir 9,99 EUR mēnesī, kas ir tikai par 3,00 EUR mēnesī vairāk nekā Viaplay abonements

Kā abonēt Viaplay Sports?

Ja Jūs jau esat Viaplay abonents, Jums ir nepieciešams zem "Mans konts" sadaļas "Abonements" izvēlēties "Nomainīt abonementu" un pēc tam nospiest pogu "Izvēlēties Viasat Sports". Ja jūs vēl neesat Viaplay abonents, Jums vispirms ir jāreģistējās Viasat.lv un pēc tam jāizvēlas abonēt "Viaplay Sports".

Cik daudz iekārtas iespējams reģistrēt Viaplay kontā?

Viaplay kontā iespējams reģistrēt līdz piecām ierīcēm, bet vienlaicīgi izmantot var divas no tām.

Ko nozīmē ierīču reģistrācija un kāds no tās ieguvums?

Reģistrējot ierīces, iespējams noteikt konkrētas ierīces, kurām ļaut izmantot Viaplay un kurām nē.

Vai tiek atgriezta samaksātā naudā, ja abonements tiek pārtraukts?

Viaplay ir priekšapmaksas pakalpojums, tāpēc jau samaksātā nauda netiks atgriezta. Lietotāja konts būs aktīvs līdz samaksātā perioda beigām.

Kā pārtraukt abonementu?

Viaplay abonementu iespējams pārtraukt sadaļā "Mans konts", izvēloties "Abonēšana" un "Atcelt jūsu abonentu". Ja būs veikta priekšapmaksa, konts būs aktīvs līdz apmaksātā perioda beigām.

Kā samaksāt par Viaplay abonementu?

Par Viaplay abonementu var veikt apmaksu, izmantojot maksājumu karti, kura ir reģistrēta drošu pirkumu veikšanai internetā, vai izmantojot Pay Pal maksāšanas sistēmu.

Ar maksājumu karti Jūs varat veikt apmaksu tikai gadījumā, ja Jūsu maksājumu karte atbilst kredītkartes prasībām (kartes otrā pusē ir CVV/CVC/CID numurs) un tā ir reģistrēta pirkumu veikšanai internetā. Aktivizēt iepirkšanās iespēju internetā Jūs varat savā internetbankā vai sazinoties ar savas bankas klientu apkalpošanas dienestu.

American Express maksājumu kartes pašlaik nevar izmantot Viaplay pakalpojumu apmaksai.

Ja vēlaties aktivizēt drošas iepirkšanās iespēju internetā, lūdzu, apmeklējiet savas bankas mājas lapas attiecīgās saites:

Ko nozīmē atkārtotais maksājums?

Tas nozīmē, ka jums ir tikai vienu reizi jāveic maksājums un pēc 30 dienu termiņa beigām nākošais maksājums jau notiks automātiski. Apmaksu jūs varat atcelt "Mans konts" sadaļā "Abonements".

Vai es varu izmantot Viaplay ārzemēs?

Viaplay ir iespējams izmantot arī Lietuvā un Igaunijā, taču katrā no šīm valstīm būs pieejams cits saturs. Ārpus Baltijas valstīm Viaplay nav iespējams izmantot.

Vai iespējams veikt maksājumus, izmantojot telefonu?

Jā, Viaplay pakalpojumus iespējams apmaksāt, izmantojot telefonu. Lai to izdarītu, nepieciešams lejuplādēt Viaplay aplikāciju. Pie iestatījumiem jāizvēlas "Abonements" un jāseko tālākajām instrukcijām. Pēc pirmā apmaksas termiņa beigām, nākošais maksājums notiks automātiski  (skatīt punktu par apmaksas veikšanu).

Vai iespējams apmaksāt pakalpojumu ar savu bankas karti?

Jā, Viaplay pakalpojumus var apmaksāt, izmantojot MasterCard un Visa norēķinu kartes. Ja maksājums netiek apstiprināts, nepieciešams sazināties ar banku, kura izsniegusi maksājuma karti.

Viaplay apmaksa, ko veicu, nav notikusi. Kāpēc tā?

Kad Jūs sākāt abonēt Viaplay, bija nepieciešams norādīt maksājumu kartes vai PayPal datus, lai katru mēnesi varētu notikt atkārtotais maksājumus, un Jūs varētu izmantot Viaplay bez pārtraukumiem.

Viaplay platforma trīs reizes mēģina saņemt apmaksu no Jūsu norādītā maksājumu veida, un nosūta Jums informāciju uz e-pastu, ja maksājums bijis neveiksmīgs.

Šeit Jūs varat atrast populārākos iemeslus, kāpēc maksājums varētu nenotikt:

  • Jūsu kontā nav bijis pietiekoši daudz naudas līdzekļu;
  • ar Jūsu karti nevar veikt maksājumus internetā. Šo iespēju Jūs varat aktivizēt savā internetbankā:
    • https://ib.swedbank.lv/private/d2d/cards/bankCards/3dSecure?language=LAT http://www.seb.lv/e-pakalpojumi/norekini-interneta/drosi-pirkumi-interneta
    • https://www.citadele.lv/lv/atbalsts/drosi-pirkumi-interneta/
    • http://www.nordea.lv/Priv%C4%81tperson%C4%81m/Ikdienas+pakalpojumi/Maks%C4%81jumu+kartes/Kartes+dro%C5%A1%C4%ABba/1627042.html

Ja visi trīs maksājuma iekasēšanas mēģinājumi būs bijuši neveiksmīgi, Jūs vairs nevarēsiet skatīties Viaplay, taču visi Jūsu iestatījumi, tajā skaitā skatītās un nepabeigtās filmas/seriālu sērijas paliks saglabātas Jūsu Viaplay kontā.

Ja Jūs esat Viasat vai TELE2 klients, Jūs varat abonēt Viaplay pie mūsu sadarbības partneriem. Tādā gadījumā Jums vairs nebūs nepieciešams norādīt savas maksājumu kartes vai PayPal konta datus, jo Jūs saņemsiet ikmēneša rēķinu.

 

Iespējas

Vai iespējams skatīties Viaplay saturu uz viedierīcēm vai televizora?

Jā, Viaplay iespējams izmantot uz viedierīcēm, taču televizorā Viaplay pakalpojumu izmantot iespējams vienīgi tad, ja ir pieejama Chromecast (Google Cast) iekārta, ar kuras palīdzību saturu no viedierīces var pārraidīt uz televizoru.

Uz kādām viedierīcēm iespējams skatīties Viaplay?

Viaplay ir pieejams uz visām Android un iOS operētājsistēmām ar jaunāko programmatūru (skatīties sadaļu "Sākt").

Kur iespējams lejupielādēt Viaplay aplikāciju lietošanai iPhone vai iPad ierīcēs?

Aplikāciju lietošanai iPad and iPhone ierīcēs iespējams lejupielādēt App Store aplikāciju veikalā, ievadot meklētājā Viaplay LV

Kur iespējams lejupielādēt Viaplay aplikāciju lietošanai Android ierīcēs?

Aplikāciju lietošanai Android ierīcēs iespējamst lejupielādēt aplikāciju veikalā (Play veikals), ievadot meklētājā Viaplay LV.

Problēmu novēršana

Kā pārliecināties, ka ar konkrēto datoru iespējams izmantot Viaplay?

Lai pārliecinātos, ka aprīkojums ir derīgs Viaplay lietošanai, aplūkojiet sadaļu "Sākt lietot Viaplay". Ja Jūsu aprīkojums neatbilst prasībām, iespējams, Jūs Viaplay varēsiet lietot, bet visas tā funkcijas var nebūt pieejamas.

Lai pārbaudītu vai Jūsu dators atbilst prasībām Viaplay lietošanai, Jūs varat izmantot testu, kas atrodas Viaplay galvenās lapas pašā apakšā zem sadaļas "Informācija".

Programmatūras nepieciešamība

Lai nodrošinātu Viaplay darbību visaugstākajā kvalitātē, nepieciešams pārliecināties, vai ierīcei ir jaunākā programmatūra (datoram tas attiecas arī uz interneta pārlūkprogrammas jaunāko programmatūras versiju).

Kāds interneta pieslēgums nepieciešams, lai bez problēmām skatītos Viaplay uz datora?

Lai būtu drošs, ka Viaplay uz Jūsu datora strādās un video Jūs varēsiet skatīties bez aizķeršanās, Jums ir nepieciešams stabils interneta pieslēgums, ko spēj nodoršināt vai nu standara kabeļinterneta pieslēgums vai arī mobilā interneta pieslēgums ar rūteri, kuram ir 3G/4G nodrošinājums.

Interneta pieslēgums ir ātrs, tomēr Viaplay video raustās. Kas varētu būt par problēmu?

Nepieciešams pārliecināties, vai ierīcēm ir jaunākā programmatūra un vai tās atbilst visām tehniskajām prasībām, lai izmantotu Viaplay pakalpojumu. 

Kā nomainīt video kvalitāti?

Pēc noklusējuma video kvalitāte ir iestatīta automātiski, un tā tiek pieskaņota interneta pieslēguma ātrumam. Lai iestatītu to manuāli, viedierīces iestatījumos jāizvēlas kvalitātes līmenis (augsts, vidējs vai zems), vai arī katram konkrētajam video atskaņošanas ierīces ekrāna labajā apakšējā stūrī uzspiežot uz zobratiņa un izvēloties, kādu video kvalitāti vēlaties.

Vai iespējams skatīties Viaplay saturu, izmatojot 2G/GPRS?

Diemžēl 2G jeb GPRS interneta ātrums nav pietiekams, lai izmantotu Viaplay. Nepieciešams vismaz 3G mobilā interneta ātrums.

Kā skatīties video HD kvalitātē?

Viaplay saturs netiek iedalīts HD kvalitātē vai standarta kvalitātē. Līdz ar to nav iespējams izvēlēties atsevišķi tikai HD kvalitāti, taču liela daļa Viaplay satura jau ir HD kvalitātē, un to iespējams redzēt pēc attēla kvalitātes ekrānā.

Mēģinot skatīties Viaplay saturu, parādās ziņojums, ka es neatrodos Latvijā, tomēr es atrodos. Kā rīkoties šādā situācijā?

Tas nozīmē, ka interneta pakalpojumu sniedzējs nenodrošina Latvijas IP adresi. Lūdzu, sazinieties ar savu interneta pakalpojuma sniedzēju, lai iegūtu Latvijas IP adresi.

Kā rīkoties, ja skatīšanās laikā pazūd interneta savienojums?

Tiklīdz interneta savienojums atjaunosies, būs iespējams turpināt skatīties iesākto video.

Kāpēc es nevaru redzēt visu saturu?

Iespējams, ka jūsu abonementa veids nenodrošina visa satura pieejamību.

Kāpēc saturs nav pieejams latviešu valodā?

Lielai daļai no Viaplay piedāvātā satura ir latviešu valodas tulkojuma nodrošinājums. Pārējam saturam ir pieejami subtitri latviešu valodā.

Kāpēc es nevaru nomainīt video valodu?

Ja kādam no Viaplay satura materiālam nav iespējams nomainīt valodu uz latviešu, tad šim saturam latviešu valoda nav pieejama. Lai pārliecinātos, ka nepieciešamā valoda tiešām nav pieejama, izejiet no aplikācijas un ieejiet tajā vēlreiz, vai, ja izmantojat datoru, pārstartējiet Viaplay mājas lapu.

Kāpēc Viaplay nestrādā uz manas viedierīces?
Ja Viaplay nestrādā uz viedierīces, iespējams:
· Viedierīce neatbilst tehniskajām prasībām, lai izmantotu Viaplay
· Mobilā interneta pieslēguma ātrums nav pietiekams, lai izmantotu Viaplay, vai arī mobilais internets nav pieejams
· Viedierīce nav pievienota Viaplay kontam. Pārbaudiet to Viaplay sadaļā "Mans konts"
Kāpēc saturam nav pieejama HD kvalitāte?

Tas nozīmē, ka konkrētais saturs HD kvalitātē nav pieejams.

Kāpēc es nevaru nomainīt subtitru valodu?

Ja saturs ir latviešu valodā, tad parasti tam nav pieejami subtitri. Lai pārliecinātosi, ka subtitri tiešām nav pieejami, izejiet no aplikācijas un ieejiet tajā no jauna, vai, ja izmantojat datoru, tad pārstartējiet Viaplay mājas lapu.

Kāpēc es nevaru skatīties filmas, bet varu skatīties vietējos seriālus savā Google Chrome pārlūkā?

Ja nevarat skatīties filmas, bet varat skatīties vietējos seriālus, iespējams, darbojas DRM jeb kopēšanas aizsardzība, kas tiek izmantota, lai aizsargātu internetā esošo video saturu pret nelegālu tā kopēšanu.

Lai atrisinātu šo problēmu:

  1. Izvēlieties saturu, kuru nevarējāt skatīties, un nospiediet pogu "Atskaņot". Uzgaidiet apmēram divas minūtes, pēc tam pārstartējiet šo lapu. 
  2. Ja problēma joprojām pastāv, vaina ir Google Chrome pārlūkā.
    1. Lai varētu tikt atskaņots no kopēšanas aizsargāts saturs, Google Chrome pārlūkā nepieciešama komponente Widevine Content Decryption Module. Tā parasti tiek instalēta automātiski, kad šāds saturs tiek atskaņots pirmo reizi, un instalāciju nav nepieciešams apstiprināt. Instalācijas laiks ir aptuveni divas minūtes, un pats instalācijas process nav redzams. Pēc instalācijas pabeigšanas pārstartējiet Viaplay lapu un izbaudiet Viaplay saturu.
    2. Widevine Content Decryption Module komponentes statusu iespējams redzēt šajā Google Chrome lapā Chrome://components
    3. Ja versijas numurs ir 0.0.0.0., tad komponente nav instalēta. Tiklīdz mēģināsiet sākt skatīties video, Jūs varēsiet redzēt Chrome://components, ka tā tiek lejupielādēta un instalēta. Tiklīdz instalācija būs pabeigta, 0.0.0.0. vietā parādīsies instalētās komponentes versijas numurs. Ja komponente automātiski netiek lejupielādēta, Jums ir jānospiež poga "Check for updates".
Viaplay apmaksa, ko veicu, nav notikusi. Kāpēc tā?

Kad Jūs sākāt abonēt Viaplay, bija nepieciešams norādīt maksājumu kartes vai PayPal datus, lai katru mēnesi varētu notikt atkārtotais maksājumus, un Jūs varētu izmantot Viaplay bez pārtraukumiem.

Viaplay platforma trīs reizes mēģina saņemt apmaksu no Jūsu norādītā maksājumu veida, un nosūta Jums informāciju uz e-pastu, ja maksājums bijis neveiksmīgs.

Šeit Jūs varat atrast populārākos iemeslus, kāpēc maksājums varētu nenotikt:

Ja visi trīs maksājuma iekasēšanas mēģinājumi būs bijuši neveiksmīgi, Jūs vairs nevarēsiet skatīties Viaplay, taču visi Jūsu iestatījumi, tajā skaitā skatītās un nepabeigtās filmas/seriālu sērijas paliks saglabātas Jūsu Viaplay kontā.

Ja Jūs esat Viasat vai TELE2 klients, Jūs varat abonēt Viaplay pie mūsu sadarbības partneriem. Tādā gadījumā Jums vairs nebūs nepieciešams norādīt savas maksājumu kartes vai PayPal konta datus, jo Jūs saņemsiet ikmēneša rēķinu.